9 Oct 2008

Hari Yang Penat...

Today saya duduk rumah saja diam2...since takde class, bangun pon lambat la (peluang beb...hohoho).i started to ganti my poasa today...tinggal 4 hari saja lagi...esok pon poasa lagik...biar la habis cepat..senang nt dh hujung2 blh buat poasa sunat bnyk2 (yerr2 jelah ko labu!)

bangun saja dari titon, terus kemas wardrobe + laundry.

Petang masak for bukak pose.hari nih saya masak Kupang Sambal + Kangkung Goreng Belacan + goreng ikan masin + goreng ayam segera (yg nih housemate saya tlg gorengkan sbb saya udah penat bukkk)
Malam (tadi), saya + housemate mengemas rumah.gila2 punya clearance. sbb apa?next week hari Rabu, insya-Allah kami nk buat open house.since this is the last Eid we will celebrate kat Shah Alam together..so kami pikir nk invite kawan2 sume.so far brg2 kering for the majlis kami dh beli sikit2.things to buy list pon kami dh buat.tinggal lagi nk pigi membeli belah je yg blm.

sangat penat mengemas today...rasa mcm tak habis2 je benda yg dkemas tu.
hmmm...check list before the majlis:
mop lantai
polish sliding door done!
bersihkan carpet
beli alas meja
bersihkan kitchen done!
kemas sofi dryer (yg kitorg sumbat dgn segala mcm benda..hahah) done!
hapuskan 'jambatan' kasut done!
pasang new sliding door curtain done!
beli brg2 dlm list

BTW, tadi masa kemas2 that jambatan kasut..bnyk rupanya kasut saya yg dh lama saya tak pakai..hehehe.asyik beli yg baru yg lama tu sume jadi tukun.my Adidas + Skechers sport shoes tu dh sampai bhabuk2.im thinking to let it go for free.yup...for FREE peeps! so if sapa2 yg bmenat dgn kasut2 tu silelah bagitau yeeee. yg Adidas tu size 7 n Skechers size 6 (UK). n tadi saya tlh membuang beberapa psg kasut saya yg dirasakan dh tak bley dipakai.soooo..buang jelah.simpan pon bkn blh pakai lg + menyempitkan ruang je kn...

so..lps siap sume-sume, rasa puas hati gile sbb rumah nmpk lapang + sangat berseh!esok mau ke Nagoya kot...mau survey2 kain for alas meja.haaa..sape2 yg dtg for the majlis nt jgn nk perli2 alas meja beli kt Nagoya yerr..diam2 suda..kekeke.

*erk...saya tpaksa menidurkan diri. esok pagi ada kelas En.Zafrul yg skema tentang kedatangan itu. so, selamat titon utk diri saya dan anda sume...gud nite!

2 comments:

ajuncr7 said...

bile mau buat open house..??

wahahah...mcm la bole dtg..

erkk..dijemput ke tak ni..
hik hik..

cikc said...

yang...u kalau blh dtg cni mmg i sayang u lah!
mau dtg kah?boleh2 =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...