3 Oct 2008

Mari Main Raya Tag

* Berapa pasang baju raya anda tahun ini dan kaler apakah?
3 pasang
kale purple, pink + merah.
yg purple tuh agak pelik la ble dpakai sbb saya kelihatan mcm wobot je =S

** Apakah makanan raya tradisional kegemaran anda?
ketupat + rendang hati lembu + paru sambal + ayam masak merah
this year mak buat sume...owhhh sgt bestttt!

***Apakah biskut raya kegemaran anda?
Golden syrup cornflakes + almond london
(saya terer buat 2-2 nih...hihih)

****Berapa banyak duit raya anda dapat n spend untuk bagi kepada budak-budak?
this year xtau lg dpt berapa since 1 duit raya pon blm d'trime :D
this year gak...saya blm menghulurkan ang-pow raya sbb blm kije lagik :D

*****Apakah aktiviti malam raya korang?
tolong mak kat dapo
tgk t.v

******Who to tag?
Yah + K.Fadd
=)

3 comments:

yah said...

oh
mne duit raye yah?!!
siap ngan interest thun lps nye gak a~~

cikc said...

ko doakan la agak aku dpt kje best n gaji bnyk...musti la duit ry ko bnyk sbb adik aku sorg je...

yah said...

duit rye yah = 800 X (duit raye ank sdare)
kn? =p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...