31 Oct 2008

Misi Separa Siap + Next Mission

Fuuuuhhhh...
Such a relief! My Independent Study 80% done. Tak sia-sia bersengkang mata sampai pukul 4.30 am untuk siapkan report. Then, went to see my advisor this morning, adeehhhh mengantok gile! But hilang segala kepenatan and mengantok sume tu bile dapat good comment from her...yeaaaaay! Tapip still, nak kena touch-up sikit-sikit report tu. She asked me to add more literature review to make the report ticker (ngeeeeeee...). Owh BTW, my 'little' presentation for this Independent Study would be on 10th or 12th Nov. Now, I can concentrate on my final exam papers...tinggal 2 je lagik =)

So, bagi meraikan hari kelegaan saya pada hari nih, saya dan 2 lagi kakak lenggang (suke suki je aku panggil dorg cmnih muahahah =P) telah makan tengahari di Pizza Hut. Owh lagipun ni hari terakhir saya makan best-best, sebab today I've received my parcel. I'm on BIG mission peeps ;)








I only ate 2 slices of those pizza. Sangat kenyang and the rest yang tak habis tu we all tapau bawak balik. Boleh share dengan housemates yg lain orrrrrr maybe saya makan kureng banyak sebab I'm just over excited nak memulakan new mission pada 1st of November since my parcel dah sampai tadi..hihih!

*Sesungguhnya saya mau pergi swimming...sgt me'release'kan tension! Swimming pool kat UiTM masih bukakkah pada minggu exam? I'll find it out later :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...