9 Nov 2008

My Star LG vs relevant???

MeNdekaaaaa...!!!
oppssss...i should 'keep' that word until my final requirement as a student really over. i got 1 last thing to do this Wednesday which is my IS presentation. tidak sabar sungguh rasanya mau menyambut kemerdekaan ku sbg seorang student..hihih...penantian selama 3 tawun akhirnye berakhir. dh 3 thn ke saya kat Shah Alam??? owh rasanya seperti baru saje...heheheeee

So, tonight disebabkan dah tak perlu study + bukak buku (yipppiiiii!!!) saya pon pigi la tengok My Star LG kat TV3. dapat tinguk sket je pasal saya pingsan lepas maghrib tadik sampai la kul 11 tadi baru bangun..hihih. penat owh memerah otak menjawab soalan exam.

Tak menyesal pon tak tgk My Star LG nih dari mula. entah apa yg best pon tatau la...maybe its just some kinda ordinary reality tv show without its own uniqueness. tak macam Geng Stars. Budak2 contestants LG nih mcm hingusan sgt je gayanya...(owh adakah saya terlalu awal utk menjudge dia org???)


Owh its not the main issue. apa yg saya nk persoalkan di sini ialah "Apakah releven nya My Star LG musim ke-2 ni???". sedangkan the winner of the 1st season pon kite tak nmpk lg hasil sumbangannya dlm industri seni tanah air (wahhh...b'cakap mcm nih...ada gaya senator tak???ekekek!!!). takkan penenangnya diperam gitu je...jadi, utk apakah dihasilkan musim ke-2 ini? takkan la nk memenuhi kepentingan + nilai komersial saje???

Ada siapa2 tau apa si Tasha cik pemenang season 1 itu tgh buat apa skrg??? dlm proses menghasilkan album kah dia???

Sepatutnya reality tv show nih membantu menglahirkan bakat2 baru + menaikkan industri seni, bukan setakat nak mencari publisiti + mencari keuntungan semata2. jika ditanya paada saya kerelevenan musim ke-2 ni...dh tentu saya akan geleng kepala...tp mungkin saya seorg saje yg bpikiran begitu. apalah student biasa + bukan org seni mcm saya nih tau kannnn???

Gasak lerr...kuang kuang kuang

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...