20 Nov 2008

Segumpal @ sebemban tie rack

Saya tak pernah pakai tie rack scarf (sila gelakkan saya).
Tudung yg selalu saya pakai...tudung bawal...bawal 1...mahal (tak suka btol..tp dah kewajipan menutup aurat..saya kena musti beli juga!)
Berbalik kpd ayat pertama tadi, cerita tentang tie rack scarf...baru2 ini saya tlh mengirim 3 helai scarfs daripada abg saya yg kerjanya terbang ke sana sini krn amat mudah utk dia membeli tie rack di mana saja dia mendarat (iyaaaaa..saya baru hendak berjinak2 dgn tie rack...sile gelakkan saya sekali lagi).

Hari ini...

Sesuatu yg ironik telah berlaku (betulkah menggunaan perkataan ironik?? hentam sajalahhhhh).
Kakak saya yg baru saja pulang dr UK (pulang terus a.k.a menetap terus di sini)...tlh mengeluarkan koleksi tie rack yg dibeli olehnya ketika bekerja di sana.
Saya tlh diberi 12 helai tie rack scarfs secara percuma.
Masakan tidak saya senyum sampai ke telinga hari ini :)

Ia...semuanya used item.
Tapi kondisi scarf2 tsebut sgt baik...
Ada a few yg saya sukak...tp yg selebihnya...mahu buat apakah?
Perlukah saya simpan sahaja di dalam almari.
Lalu saya bertanya kpd kakak saya, "Bolihkah saya menjual scarfs yg tidak diingini??"
Kakak saya pon menjawab, "Suka hati ko lah..."

Lalu saya pon berfikir...
Jika saya ingin menjualnya pon..adakah org yg ingin membeli???

Ya...kamu!
Kamu yg sdg membaca..mahukah kamu membelinya???
Ya???
Tidak???
Mungkin...


(Sehingga sekarang saya masih berfikir lagi...)



*UPDATE*

Di atas permintaan Pink Mama + Miss Awazah...saya dgn rajinnye telah mengupload tie rack scarfs utk dijual (daripada simpan tak pakai..elok bagi jual biar orang pakai :p)

So do visit my sales blog...c u there :)

4 comments:

Pink Mama said...

Kalau ada yang nak jual, bagitau I yer :)

Anonymous said...

kalo nk jual email saya ye..saya pon mcm awak juga baru mencuba tie rack..(hahhahaha..)baru ade 2 koleksi shj..

awazah@gmail.com

CikChelsea said...

pink mama,
okeh..nanti akan di uploadkan dlm my sales blog..sile tunggu..hikss :P

anon,
nt i email u after dh upload the pix okeh ;)

cik_ienn said...

psst,
anda ditagged. sila ke log sy cedok soklan.hiks.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...