14 Nov 2008

Tipikal cite Melayu

Kekwatnye tajuk entry..dulik la..hahah!

Semalam kn baru je hbs cite 'cinta batu belah' tu...apo punye ending gitu?? musti korang yg tgk nyesal gile vavi kan...penat2 follow pastu ending cam hampes. ada ke b4 eksiden tu cincin yg bdk pompuan tu pakai leh lak mengelip2 + siap kua munyik 'klik-klik'..cihhh..dh mcm munyik kamera...pastu terus eksiden..kebaboommm!!! pastu (pastu lagik...mende sik pastu pastu neh???) kua kat news yg disampaikan oleh Fadilah Sarip (penyanyi yg tak bpe nk mjadi..hihih. dl dia nih kn finalist Sinaran Paspot Kegemilangan). scene last skali, muke famili mangse eksiden sgt tkejut dgn brite ke'eksiden'an tsebut..lantas t'cengang2.. lantas habisssss. (kemudian, para penonton pulek yg tercengang2...ngahngahngah) :p

Nasib baik la saye ngak ngikutin cite tu tetiap hari..klo tak musti saket hati dgn ending dia. samo la mcm cite kekaseh ku seru tu...tensennnn!!! haihhhhhh...

Aaaaa...cakap psl kekaseh ku seru...cite yg ganti slot seram kt tv3 tu tajuk dia Puaka Niang Rapik. mgu lepas tgk gitu-gitu je...xde la fokus sgt. tp mcm cite kekaseh ku seru masa mula2 kua tv pon saye pandang suam2 kuku je..ble dah tertengok 1 episod..terus melekat! baru la thegeh2 nk bukak TV3 online utk catch up episod yg sudeee t'lepas...kekekekkk. tp, entoh lerr..tgk gaya mcm tak best je cite puaka tu...episod mlm td pon maleh utk ku tonton...serik kot! (kang ending tah hapa2...haku gak yg saket hati..huhu)


*adeh..housemate sebok dok ajak tgk cite Madagascar. sejak bile la plek den minat tgk katon? 10 hengget tiket wayang tu beli J-Co nye choc iced blended lagik setappppp!!! hehehe...;p

5 comments:

jetsetter said...

haloooo kakakmu ini suka citer "MADAGASCAR"tu :p

CikChelsea said...

haaaa..pesal akak g xckp..leh usung si awe nih skali :p...sebok nau dia dok pujuk2 org g tgk katooooon..hahah

miss X said...

katon ni 1 terapi tau2...ssh tau nak tgk haku gelak besar tgk movie au2.thanks kak=)

CikChelsea said...

haaaaaa...gotcha!!! awe tlh men'kantoi'kan dirinye sbg miss X...those who's curious about sapekah gerangan miss X dlm entry 'durian runtuh'..nahhhh persoalan itu sudah terungkai...

(aku nk gelak golek2)

=))

miss X said...

kurang asam ko...saje la tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...