13 Dec 2008

Blogger paling 'sengal'

Saya mengikuti blogger ini sejak 2 bln lalu...selepas diperkenalkan oleh CPZ.

Klaka!

Sumpah klaka gile every entry yg dia post...bayangkan kul 3-4 pagi saya boleh layan baca blog dia sambil mengekek-ngekek gelak seorang diri dalam bilik???

Blogger ini mmg misteri...mmg xde langsung tempek gambar peribadi dlm blog dia. Saya pon mcm teruja gitu bila tatau sapa penulisnya...so today accidently saya layan 1 blog adik-manis-model-malaysia nih...

n danggggggg!!!

Rupanya2 'Jebon anak mat nor' yang klaka tahap melampau nih seorang pelakon. Berlakon pon watak klaka-klaka mcm diri dia...mengapakah saya boley tak perasan sebelum ini?

Terungkai sudaaa misteri sorang Jebon.
:D


Yang benar,
Gadis 007 (muehehehh)

2 comments:

c'sya said...

sy sukee bc blog anda... tp, nk wat cmner...rumahku dh xde tenet... so, t'sekat sgala perkembangan...huhhuhuhuh

CikChelsea said...

alahaii..mekaseh la..
beli la enpon canggih cm blackberry ke PDA ke...leh je tenet gune enpon ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...