10 Jan 2009

Sakit hati la la la~

Tajuk: Kampung Travian

Nampak tak tu...yang saya bulatkan tu? ada serangan nak datang...last time kena kaw-kaw...askar saya matik 163 orang (kartun kire orang gak ke?hohoho). sangat sakit hati apabila askar mati!!! penat-penat saya memberinya makan...latih dari kecik..tiba-tiba saja matik. tapi itulah gunanya melatih askar...untuk mpertahankan kampung. sekarang dalam persediaan untuk melarikan askar..supaya tidak mati. tidak cukup pertahanan lagi, jadi jalan terbaik adalah melarikan askar! terpaksa..bukan pengecut!

Nampak itu perkataan 'Askar-askar'??? itu jumlah askar yang ada dalam kampung. akan mula mempertahankan kampung apabila Askar Lembing berjumlah 200 ekor dan ke atas.

ULU DAGING PINANG itu nama kampung saya. entah bermotifkan apa meletak nama itu. tidak diketahui asasnya. owhh..sudah teringat! mula membinakan kampung ini sewaktu lepas raja haji. raya haji dan daging adalah sinonim. maka dapatlah kampung bernama 'daging' juga :D

Saya seorang Mak Penghulu!

10 comments:

ajuncr7 said...

hahahahaha...lavendrport dtg melawat ye

CikChelsea said...

lavender'PORK' bukan fort..muahahahahaaa...tu la keji la dia tu...siap la...aku tarbil je nt (dendam kesumat nih..kahkahkah!!)

MarlissaMusa said...

cam best je main game ni eh?hehe..

jetsetter said...

adik..kamu sungguh kelakar :-)

c'sya said...

dh xde keje eh kwn ku ini... mmg otak katun btullh dier ni...;D

CikChelsea said...

to marlissa musa,
mmg best..time serang org n dpt sumber bkoyan2..sgt la beshhh..tp time kne serang n askar kamu matik..sgt menyakitkan hati..hahahaa

plusss..kne sgt rajin if nk naik nih :p (rajin ke buang masa??hahahahaa)

CikChelsea said...

to jetsetter,
psstt..akak..bila nk join main game nih???ajak a.man skali..muahahaha

CikChelsea said...

to c'sya,
haipp..haippp sile jgn mengata2 mak penghulu..nt sy hantar kamu 1 batilion askar serang rumah kamu..mahukah???

hahahahaa

ajuncr7 said...

salah eja lorr..=P

wahhh..mak penghulu dah semakin terer sekarng...dah semakin bersemangt jihad menentang pengganas...wahahaahah

CikChelsea said...

jimat pale otak ko..klo kat palestin tu yerr la jihad...

tp kn..
boleee tak aku niatkan nk serang si pork tu mcm nk serang tentera zionist???

bolee tak ekk..???niatkan menda baik dpt pahala gak kn???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...