9 Jan 2009

TESTIMONIAL

Mengiklankan produk Herbalife sekejap:




SILA JANGAN SALAH FAHAM!
Ini bukan entry mahu menayang muka tak tentu pasal..tidak sama skali. HARAP MAKLUM.

(Sila perasan bahawa kecik je saya tempek pics di atas..agak malu di sini. yerrr..aku tau malu juga ok! tapi, sila klik jika mahu mem-view gambar yang lebih besar gajah)

Ini adalah entry testimonial yang tidak ditaja oleh mana-mana pihak. anda dapat kesan apa-apa perubahankah pada muka model bahan ujikaji di atas???

Jika YA, teruskan pembacaan.

Hah...tu yg TAK dapat kesan tu nak mengelat nak klik besarkan la tu kn kn??kahkah!!! (agak perasan di sini..mcm la ada orang nak berbuat begitu)

Nampakkah kesan jerawat di pipi pada gambar 1 dan 2??? gambar 1 muka garang nak mamfus. gambar 2 pulak kepala teleng. tak bolehkah ambil gambar normal?? kesian la saya..takda orang nak tlg ambilkan gambar, jadi ambil gambar sendiri.

Vain??? kahkah!!! jangan kata itu...saya malu! hahaha...

Melalut sudaaaaa...

Entry ini sebenarnya mahu menunjukkan perubahan kulit muka saya sebelum dan selepas memakai produk Nourifusion daripada Herbalife. yang saya pakai ini adalah dari set Normal to Oily Skin. baru 1 bulan lebih memakainya dan saya cukup puas hati. time bulan mengambang period pon muka tidak mengeluaran jerawat yang teruk seperti dahulu..malahan tiada langsung keluar untuk 'sesi' period yang terbaru ini :)

Saya sangat suka produk ini. bangun tidur pon muka steady saja takda mengeluarkan minyak. jika dulu minyak di muka boleh digunakan untuk menggoreng ikan. kahkah!! walaupun memakai pelembap..muka tetap tidak berminyak! rasa rasa produk ini magic..hehehe.
Nourifusion Multivitamin basic kit NORMAL TO OILY SKIN

Nourifusion Multivitamin basic kit NORMAL TO DRY SKIN


NOURIFUSION MULTIVITAMIN SKIN CARE
FULL RANGE PRODUCTS


P/S: Cari saya jika mahu cuba produk ini ;)

2 comments:

c'sya said...

sy rs sy xleh jd model kamu ye cikc... after blik dr gombak aritu sy rs sy asyik mangan ajeeeeeeee...:(
tahniah wat anda...nmpknye usaha anda hmpir berjaya...;)

CikChelsea said...

haihhh..ini adalah entry psl skin care...bukan tubuh badan..harap maklum ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...