16 Feb 2009

GILER vs TOLOL

Sesi Meroyan:

Aku sakit hati + geram betul malam nih kepada seekor (amik kau, aku panggil seekor) manusia yang bernama 'kawan'!!! kawan ke??? sekarang nak kawan dgn kau pon aku dah malas.

Tempat: YM
Masa: Kira-kira jam 9 malam
Tarikh: 16/02/09

(Setelah dipendekkan ke isu topik)

Manusia tak bley gurau: ...tapi yang awak buat sedap ke? hehehe
Saya: kena la cuba dulu baru bleh tau
Manusia tak bley gurau: okay
Saya: kena beli banyak2 tau...belanja kawan2 sekali. hahaha
Manusia tak bley gurau: ini 1 bentuk paksaan
Saya: bukan paksaan lagi, ni ugutan..hahaha
Manusia tak bley gurau: rm10 bleh dpt 100pcs x?
Saya: (icon muntah)
Manusia tak bley gurau: kena la test dulu, kalau ok bleh mtk kurang lg. hahaha
Saya: haha...'giler', malas nak layan.

(Terus saya invisible mode...sbb nak buat benda lain)

Tiba2...dia taip...

Manusia tak bley gurau: TOLOL. lu kata gua giler. -->over betol nih siap CAPS LOCK
Saya: nape kurang ajar sgt ckp org TOLOL?
Manusia tak bley gurau: awk ckp sy giler...tak kurang ajar ke?

Kau nih mmg psycho tahu tak? kau tak boleh nak bezakan ayat gurauan dgn ayat kurang ajar ke? otak kau memang nipis betol! dekat negeri kau perkataan giler tu kurang ajar sgt ke? habis..kalau kau cakap 'cerita nih best giler', 'makan kat sini sedap giler'...kau berlaku kurang ajar la yerr di situ? perkataan giler tu sama mcm 'nate beruk' yang orang negeri kau selalu pakai ke? ke kat sana mmg biasa gurau-gurauan men'tolol'kan orang?

Kau memang tipikal orang berotak udang nipis!!!

4 comments:

nad nazira said...

RM10 for 100 pieces???? unreasonable. nak buat krim je pun tak lepas. haha.

CikChelsea said...

nad,
dia gurau je tu...dia gurau bole..kite gurau xleh..tah pape je...abaikan jelh org tak ckp kaseh syg tu..haha ;p

ajuncr7 said...

wahhh..bunyik betol2 marah ni..

MarlissaMusa said...

tah pape btul la kawan cik c tu..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...