20 Mar 2009

Bangga...

...sebab, err...banyak sebab...haha ;p

Tengok jelah gambo kat bawah nih. Lawok pon ada...umo dah 23 (aku 23 yerr Awe, sila jangan jeles sebab minggu depan ko dah 24...dah bertambah kertu...kahkah!!! ;p) barulah nak dapat trofi. muahahahahaaa...

Antara sebab bangga sebab saya peserta paling muda ;p

Nak tau lagi sobab apo den bangga...ekau KLIK SINI. baco la sobab apo..den maleh nak menaip duo kali mondo yang samo. nak kopi pes pon den maleh.



Orang lain buat kuiz, saya pon nak wat gak lah...sape teka betol saya bagi hadiah.

Soalan: Siapakah orang yang sampaikan hadiah itu?
(kalau takde sape bagi jawapan tepat, jawapan yang paling hampir akan menang)

P/S: Orang lain datang masjid sume pakai baju kurung, haku lak pakai baju cam nak g beronggeng berdating =S

2 comments:

awe said...

sedarla dirimu wahai insan..umo dah tua x nak ngaku..=D

c'sya said...

kowang ni mmg sengal lh...:p
hehehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...