26 Mar 2009

Di suatu petang bersama Dot, Not dan Wot...

(...wut da???? ampooonnn Awe, aku terpaksa merosakkan nama ko sebab nak kasi rhythm kat tajuk entry ;p)

Setelah sekain lama mandul (takda perkataan yang lebih enak untuk dituliskah? =S) tanpa gambar gambar peribadi bercorak berciri gedik tetapi santai ;p maka hari ini dalam sejarah telah menempek gambar secara banyak-banyak kasi hati puas dan pembaca muntah sampai puas juga...hohoho!

(Sapa berjaya baca ayat di atas dengan 1 nafas, sila tinggalkan nama, alamat dan nombor telefon...saje2 bukan nak bagi hadiah pon..kahkah!!!)

Ok tak kelakar...I'm chori --> errrkkhhh..please lah, kau tak kelakar langsung tahu tak Amir???

Ini gambar-gambar kenangan. kenangan melepak di petang hari di JB takda cari kerja langsung suka-suka hati sendiri. kenapalah suka sangat buat ayat pening sekarang??? haihhhh =S. errr...mungkin mahu melepaskan gian sebab di biz blog tak boleh nak mengarut apatah lagi mencarut, nanti nampak sungguh unprofessional di hadapan pelanggan dan potential pelanggan..ngeeeeee~

Bila menatap semula gambar-gambar di bawah ini di dalam folder 'others' di laptop, terus tersengih seorang diri (folder 'others'??? nampak sangat dah berbulan aku tak update folder gambar...muahahahaahh)

Mereka yang kesengalan

Awe yang dilanda kesengalan lebih
(ampon Awe aku tempek gambar ini. aku sukeeeeee sebab ko nampak macam mereng je dalam gambar nih...muahahahaha)

kan sudah kata di awal tadi, mestilah terselit gambar santai (tak nak ngaku gedik tu..kahkah!!!)
nampak tak YB kat belakang? lelaki berseluar biru itu...rajin seh jogging ;p

keterencatan tingkah laku


aku dipaksa bergambar dan berposing. sumpah aku tak nak T_T
gila vain kan dorang nih??? eh bukan dorang, tapi yg pakai tudung krim kat depan tuh..dia paling vain...muahahahhaaaaaaaa

masih dipaksa. kau tengok punyalah baik + sporting aku nih. kena paksa pon masih mampu memberikan senyuman ikhlas ;p
walau di mana saja daku berada, Herbalife tea mix tetap dibawa. mari sebotollll...

Ok, angkat punggung. hari dah senja. boleh balik sekarang


P/S: rindu betol lah zaman kita takda perasaan berdosa bila tak kerja. jom carik mesin balik ke zaman silam ;p

4 comments:

awe said...

kenape lpak aku yang mesti enjadi mangsa keterencatan korang????hampesh betol..jom2 p meronggeng lagi sementara x keje lagi...=phuhuhuhu

MarlissaMusa said...

pewit cik c,
apekabar..lama tak singgah sini..hehe

c'sya said...

ooooo 'vain' ye... penat tau pegang kamera(hp)... yg nk d ambil gmbor ni sumer xngeti duk diam...;P

CikChelsea said...

to awe,
haha..ko kn mmg antara mangsa aku yg buas nih..muahahahaa

to marlissamusa,
sehat je cheq...
kita pon selalu peeping cik mar kt blog cik mar tu..cuma tak tinggal jejak je..kekeke ;p

to c'sya,
elehhh...dh mmg vain bnyk cekadak plak..ngaku jelh hbs cite ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...