19 May 2009

Aku digoda!

Dosa betol la YB. YB telah membuat dosa besar kepada diri saya hari ini T___________T.

Eh lupa lak nak bagi salam. Assalamualaikum semua...tumpang lalu sikit (sambil tunduk sopan...anak sapa lah nih...muahahahaha)

~Surat CHENTA untuk YB~

Dear XXXXXX, (YB bukan nama sebenar...kahkah)

Sampai hati you goda-goda I hari nih. You tak rasa berdosa ke amik kesempatan kat I yang sememangnya tak kuat iman nih?




Kenapa?





Kenapaaaa???








KENAPA YOU GODA I..............???????













...dengan gambar ini???


T_______________________T



Tengok kesannya, I dah tergoda. You memang sengaja kan kan kan? Amik kesempatan sebab tau I memang nak sangat benda tu!

Kenapa you sanggup MMSkan gambar tu kat I? Live from OU plak tu!!! You memang kijam!!! Kijaaaaaammmmm...!!


Yang benar dan tidak bersalah,
XXXXmu


Maka, hari ini saya terjebak lagi. Sila salahkan YB T____T. Ini semua bukan salah saya. Saya innocent. Marah YB, marah YB.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...