6 May 2009

A*stro PENIPU!!! Dah KANTOI

Kan saya udah bilang sebelum ini, gimik AFMASUK seperti yang 'dilakonkan' oleh Madame Principle dengan adegan tangisan bagai tu hanyalah mengikut plot yang sudah direncanakan sejak dari awal lagi.

BUSUK lah produksi AF...paling BUSUK tentunya A*stro!!! Kerja nak kaut untung je taunya...menipu penonton. Pengundi pon 1...kaya sangat banyak sangat duit pergi AFMASUK balik budak yang dah terkeluar. Korang (merujuk kepada yang mengundi) sedar tak, korang nih dah tertipu???

Bodohlah korang yang mengundi. Jangan marah saya kata anda bodoh...sila tonton dengan teliti video di bawah ini. Lepas tu judge sendiri!



ANDA DAH TELITI BETUL-BETUL? DAPAT TANGKAP TAK ISU YANG SEDANG DIPERKATAKAN?

Ok, kalau tak dapat..nih saya bagi ringkasan tentang apa yang berlaku.

Credit goes to Mr.houdini from cari.com for the summary:

Ceritanya begini

Sabtu lepas, konsert 8, konon-konon kejutan yang tak dirancang la
Kononnya Tiara sebagai pengetua guna kuasa untuk mengumumkan AFMASUK
Selepas penyingkiran Claudia & Aishah

Tapi dalam video di atas, menunjukkan Sarimah buat rakaman untuk diari INT
Tapi rakaman dibuat semasa latihan pelajar AF sebelum konsert tersebut
Sebab tu nampak Akim berpakaian serba kuning di atas pentas

Semasa rakaman, Sarimah sebut malam tadi 2 penyingkiran dan AFMASUK diumumkan

Ini membuktikan bahawa, 2 penyingkiran tersebut serta AFMASUK sudah sedia dirancang sebelum konsert lagi

Sedangkan semasa penyingkiran, Tiara dan pihak Astro berdrama bagai,
nangis-nangis tak percaya konon Aishah dan Claudia tersingkir
Kononnya sebab tu la AFMASUK diadakan

Padahal diorang memang dah plan AFMASUK tu, nak masukkan ARIL la tu

KANTOIIIIIII...!!!

6 comments:

eddie dewanaga said...

gua rasa isma boleh menang beb, sebab tomok dah beli topup prepaid satu juta...!!!


hehehe... Oops!

si Comot (VIP boy) said...

Heh.. ni taun ke brape kene tipuw ni, kekehh

si Comot (VIP boy) said...

Hey, come check out ma blog
Some cool stuff, musics review unmalaysianed style!

Algojo said...

Akademi Fantasia dah tak relevan............Rhentikan jerlah.........nengok rancangan Warung Kita lagi best......

CikChelsea said...

eddie,
aku pon rasa cmtu..hohohoho...adik beradik mng kot thn nih

si comot (vip) boy,
i kena tipu zaman AF2 je...lps tu haram la nk kuarkan duit utk Afundi...koserrr mak..haha

yaaa..will 'skodeng' ur blog nanti

Algojo,
i torture diri sndr dgn menengok konsert AF tetiap minggu...hahahahahahaha

mimie said...

af means ar f**k(alamak telebey sudah)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...