27 May 2009

Selfish...hahaha!

Saya tensen betol lah..tahap ketensenan semakin bertambah selepas mempublish entry berkaitan dengan Tie Rack scarves yang bertajuk "Tie Rack War" 1 atau 2 bulan yang lepas.

Mengapakah saya tension?

Sebab...

Everytime saya g jenguk 'kedai-kedai' tersebut, musti yang lawa and tahap-tahap da' bomb dah kena rembat siap-siap :'(. Pastu, tengok analysis...tiap-tiap minggu musti entry terbabit yang mendapat hits yang paling tinggi (tengok live free jit saya pon boleh).

Maka, hari ini saya dengan penuh rasa mementingkan diri sendiri telah mendraftkan entry tersebut supaya tidak dapat diview oleh orang lain.

Keji tak? Kahkahkah...!!!

Senanglah kan, saya dah list senarai 'kedai jual Tie Rack' kat sini...tinggal klik 1 per 1 je. Disebabkan tension selalu sangat missed scarves yang saya minat, saya 'tarik' balik that entry. Nak tau 'kedai' mana jual Tie Rack, sila google sendiri...muahahahahaaa (gelak jahat tahap paling jahat sambil mementingkan diri sendiri lupa daratan sekejap %$^&*$ bwahahahaha!!!)

4 comments:

Anonymous said...

keji nya kamu

CikChelsea said...

anonymous,

TERIMA KASEHHHH :D

p/s: plusssss...saya mahu menggalakkan org diluar sana berusaha lebih kalau mahukan sesuatu. tak kan lah nk spoon feed aje kn?

To ALL TieRack Scarf LOvers.... said...

salam ...kedai kami baru bermula ...jika minat visit us today!!!!

Tie rack Scarves from London visit us at http://scarfonline.blogspot.com

To ALL TieRack Scarf LOvers.... said...

visit us today for new stock!!!

http://scarfonline.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...