25 Jun 2009

Beranak ke apa aku nih?

Kalau beranak pon dah dekat2 nak habis pantang.

Jangan kata bersawang, lumut pun dah keluar kat blog aku nih..haha.

Apa punya pemalaslah blog owner nih? 25 hari takde update langsung.

...

...errrr,

Sebenarnya, banyak nak update tapi perasaan penat + MALAS tu yang menjadi punca utama. Dah memang dasar pemalas tahap keldai!!!

Ada sesiapa nak tahu tak?

Balik daripada konvo hari tu kan..kan..kan...

Saya accident tau :'(. 1st time accident. Dahlah drive Stream kakak, dammit!!! On my convocation day plak tu, double dammit!!!!!!!

Ok, sekian.

Ehhhh, japppp...

Nak bubuh gambar new edition dalam family kami* hasil persalinan kakak

(*kami = merujuk kepada keluarga saya)

Kakak yang beranak, bukan saya.
Nama bayi: Toyyib al-Jinak as-Syahid Anas
(ok tipu. nama tersebut adalah imaginasi abang ipar saya semata-mata kerana dia agak bengong!)

Nama sebenar bayi: Muhammad Anas bin A.Halim

Blog tidak di update tiada kena mengena dengan kakak saya yang beranak. Sekian.

5 comments:

reena said...

Accident? Skang dah ok ka?

Okkk.Serius i ingat nama 1st tu nama baby yg btoi.Huhu.

CikChelsea said...

Ok mmg ok reena...kete je yg tak ok..lps tu poket i confirm2 la lagi KO kn...haha apalah punya nasib!

Haha..lawak la u...nama tu rekaan semata2 sbb kami dok menyakat nenek kami, dia ckp "apa la letak nama anak pjg2, 1 pon aku xblh ingt" =D

eddie dewanaga said...

next time, pasti lu takkan merasa pegang itu kunci 'Stream' lagi...

eh, serious... lepas last game of the previous season, lu langsung tak update, gua ingat lu terlibat dalam tour chelsea-america punya friendly games... atau terbabit dlm player transferring program deal.

we're losing kaka to that 'real madras' club...

huh, where's my damn cupcakes...!!
huhuhu...

CikChelsea said...

w'pun accident, wa bsyukur wa + mak wa + apak wa selamat.

mmg jgn berharap nk pinjam kete org lain lps nih..tpaksa la aku beli kete sndr..kahkah!!!

xpeee la xdpt kaka...team setan pon lose their star gak (si ronaldo ala2 gay itu..haha)

p/s: eddie, lu dtg cni redeem ur cupcakes la =p

yah said...

aa a.halim cacat XDD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...