26 Jun 2009

Persona...Adibah Noor

Persona oh Persona...lalala~ (lalala = tak ingat lirik, sesungguhnya tak layak masuk Rancangan Jangan Lupa Lirik)

Pernah tengok dan dengar iklan kereta Persona masa kereta terbaru keluaran Proton tu dilancarkan dan giat diiklankan, tak? Serius boleh tidur kalau dengar dodoian Adibah Noor yang bersuara lemak (memang berlemak..opsss) merdu tu!

Makanya, semenjak melihat iklan tersebut...gambaran Adibah Noor dan kereta Persona tidak dapat saya pisahkan T________T.

Ceh, ceh...ceh...minggu nih ada orang tu 'bawak keluar' sebijik Persona. Kale hitam plak tuh! Mak makan hati okeh!!! Bilalah mak nak mampu beli kereta sendiri nih T___T. Tunggulah Mr.S, akan ku beli kamu 1 hari nanti.

Ini bukan kereta saya

Pesanan penaja untuk orang ramai:
Sesiapa yang tinggal di sekitar kawasan JB, sekiranya melihat atau terserempak dengan pemandu, serta kereta yang bernombor plat seperti yang tertera di atas ini, sedang bersama-sama dengan perempuan (yang sesungguhnya tidak kelihatan seperti ibu atau kakak pemandu tersebut), sila hubungi saya dengan kadar segera.
Hadiah lumayan menanti anda.


Pesanan penaja untuk YB:
Andai ku tahu dikau mengangkut wanita lain ke dalam kereta baru mu itu sebelum daku, nesyaca nahaslah dikau! HAHAHA (evil laugh. no merci)

3 comments:

mimie said...

jgn percaya, adiahnya adalah cup cake...hu3. wana itam...cantik. bila u nak naik kete en ayip, i nak titot...ajun pun nak ikut tapi dia malu nak cakap...ha3

CikChelsea said...

i kena naik dl..mn bley bersam2 dgn uolsss...i kne amik feel dl br la korang bley ikot...kehkehkeh

ceeehhh ajun, malu2 plak...mcm tak biasa je =p

miss x said...

amboi2...hilang sudah kete berasap eh?pasni blh dtg yp seperti katamu dulu nak tukar kete baru dulu then p uma yp..btl x cikC???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...