25 Jun 2009

Tolong maafkan saya :(

Assalamualaikum,

Kehadapan sahabatku Hana, Akif, Mak Tom, Tina, Rudy dan semua yang terlibat...

Saya ingin meminta maaf kerana pada hari konvokesyen tempoh hari, saya tidak menunaikan janji kepada kalian semua.

MINTA MAAF BANYAK-BANYAK from the bottom of my heart...

Bukannya saya tidak membawa cupcakes seperti yang telah dijanjikan. Saya bawak. In fact, pada malam sebelumnya, saya bersungguh-sungguh mendeko cupcakes tersebut khas untuk kalian.

Setibanya di tempat kejadian a.k.a hari konvo, kelibat kalian tidak dapat saya cari kerana saya percaya kalian semua pun sedang sibuk dengan hal masing-masing. Saya telah menelefon salah sorang daripada kalian ketika itu, tapi apakan daya...beliau sudah mahu pulang.

Akhirnya, cupcakes pun cair dan masuk ke dalam tong sampah (serius, sebab dah nawaitukan nak bagi kat korang...aku tak bagi kat orang lain. Tong sampah yang dpat makan!). Telah berlaku pembaziran di situ.

Sekali lagi, maafkanlah ketidak-sengajaan sahabatmu yang serba kekurangan ini. InsyaAllah, jika terdapat kelapangan yang lain...akan saya tunaikan juga janji itu.


Yang benar,
Cik Chelsea (bukan nama sebenar)

3 comments:

eddie dewanaga said...

huh, so i'm not the only one who miss the cuppies, am i..?

CikChelsea said...

yaaaa u don't!

but hey, one day i belanja u mkn cupcakes k..heheh =p

Hana said...

kikikiki~

its ok my dear..

kan u da promise..

nnt i kawen u nk wat kek 15 tingkat

:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...