19 Jul 2009

Alah omak

Semenjak 2 menjak 3 menjak mengalami kesakitan gigi nih, ini la makanan yang paling menjadi idaman.

Omakkkk, bilo eh nak restock ikan bilis kek dapo nun??? Esey mongidam bona nak makan bubur mo ikan bilis goreng.

T__________T


Sekali je dapat makan bubur nasik bersama bilis goreng (tu pun dah saki baki ikan bilis je dlm bekas, sob sob).

Tapi, tetiba teringin nak makan Domino's Pizza =S

8 comments:

nad nazira said...

sedapppppppppppppnyerh!!

eddie dewanaga said...

Domino's...???

thin crust extravaganza large with extra cheese...!!!

syurgawi pelangi, beb!!!

CikChelsea said...

nad,
memanggggg...lelagi tgh jd 'baby tua' neh, mmg bubur le yg paling masyuk =D

eddie,
bro, tlg wat delivery domino's sampai rmh wa bro...pls pls pls (ngade2) =p

tak aci la kn, apsal la kt JB je ada domino's tssskkk T_____T

c'sya said...

Bubur? I like...:D hehehe
Nk suh restock ikan bilis lg... Xyah lh makcik, dh sakit gigi ade ht nk mkn ikan bilis byk2...;p

yantie said...

bubur dengan ikan bilis..HAHA menu aku hari sabtu lepas..demam2 pun sanggup pi dapur masak bubur..jap lagi masak ikan bilis lupa nak tutup api nasib baik tak terbakor umah makcik aku aku kerja kan..haha..

CikChelsea said...

c'sya:
eh mkn bubur dgn ikan bilis mmg la mknan yg sesuai dgn org sakit. ikan bilis dh cgaul2 dgn bubur, mn de keras lg. hanya org tak bergigi mcm tuan hamba je xtau ikan bilis itu lembut..kahkahkah! =p

yantie:
huiii yan, bhy tol ko nih...ko verangan ingt abg azan je yek? smpi tlupa totop gas..haha hihi. kawen la cpt =p

c'sya said...

'Ye ke?'
(trademark ank murid kite)...hehehe

CikChelsea said...

ye kereeeee =p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...