12 Jul 2009

Hari bahagia

...kerana parcels telah selamat sampai =p

Sangat hepi ya beda beduuuuuu...!!!

Parcel 1:
Mascara idaman yang dibeli melalui Wanie. Sangat bagus la mascara ini! Cinta hati saya yang terbaru iaitu Lancome Hypnose T___T.



Parcel 2:
Guna perkataan bungkusan lagi sesuai kot? Ia bungusan. Terima kasih YB sebab hantar bungsan ini ke rumah...I sayang you =p.

Sebungkus Tie Rack hasil kiriman daripada seorang student Malaysia yang belajar di Ireland. Lama saya menunggu scarves ini, semenjak bulan March kalau tak silap...baru beberapa hari lepas sampai. Punyalah setia saya kan? Berbaloi memang berbaloi! Saya kirim 6 helai tapi gadis itu sangat baik hati bagi saya extra 1 helai FOC (tanda mintak maaf sebab saya kena tunggu lama. How sweet kan?). Tapi, anda takyah la tanya boleh kirim lagi ke tak, sebab gadis itu sudah pulang ke tanah air for good.


Saya suka ambil gambar sekarang. Macam jakun yang amat. Kahkahkah! Selepas ini harus membawa camera ke mana-mana saja, mahu jadi mamarazzi =p. Bolehlah ambil gambar dengan bangga ketika nampak Fahrin Ahmad makan di meja sebelah. Hahah

2 comments:

eddie dewanaga said...

lu minat Fahrin..?
tak boleh nak tolong laa, tapi kalau lu minat Tam Spider, dia tu member brader gua.

gua kurang sikit dgn Tam sebab dia gila Liverpool...

CikChelsea said...

beb,
wa minat biasa2 je...xde special

ayat tu wa perli member wa. dia curik2 amik gmbr fahrin guna handphone ms fahrin mkn sebelah meja dgn dia kt karnival sua rasa kt muar mgu lps =p

YB fanatik liverpool...ktorg selalu perang dingin time uefa champion league. apsal la 'jodoh' chelsea slalu dgn liverpool kn? tsskkk T____T

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...