19 Jul 2009

Masih-kah kau ingat?

Hari ini ialah hari mengenang kembali kisah silam.

Sob sob...ehhh tetiba je nak feeling-feeling, motippp?

Motif berasa
feeling-feeling kerana meng-korek gambar-gambar lama secara pukal tadi, maka telah berasa rindu yang teramat sangat pada zaman sekolah (universiti pun sekolah jugaklah, bukan?)

Manakala,

Motif entry ialah untuk mengucapkan tahniah yang berjuta-juta lemon kepada my BFF sebab dah dapat kerja. Bagus, bagus..dah dapat kerja! Sila jangan lupa, gaji pertama wajiblah (pandai-pandai meletak hukum sendiri) membelanja kawan-kawan supaya akan lebih murah rezeki di masa akan datang =p

Tahniah Awe + Shida. Tak aci la korang dapat kerja 1 tempat. Pesanan penaja: Jangan buat opis tu macam tok nenek korang yang punya, reti?

Awe, aku macam tak percaya kau jadi Marketing Exec padahal subject MARKETING lah yang kau paling benci masa study dulu hahaha. Karma ke? (Astagfirullah, apa hal pulak aku percaya benda karut karma bagai nih @%$&*#)

Sekarang kenkawan saya semua dah mendapat pekerjaan. Alhamdulillah. Not paling awal dapat kerja. Jadi cikgu sandaran kat secondary school. Saya jelah yang tidak makan gaji kerana saya makan nasik (eh eh nak buat lawak pulak, kau nak 'makan' pelempang ke?)

Antara gambar 'skema' kita selepas presentation kelas RDM (Room Division Management). Haruslah skema sedikit sebab Puan Azizah masih ada dalam kelas =p

Mengambil kesempatan bergambar dengan Puan Azizah (yang selalu bergaya dengan handbag Coach-nya kalau datang kelas haha. Tapi, saya suka dia sebab sangat humble dan penuh sifat keibuan).
Psssttt Awe + Not, cuba perhatikan gambar ini...can you spot 'something' missing? Aku dah cropped! Muahahahahahahhhh kehkehkeh lalala~

Selepas Puan Azizah blah dari kelas, berlangsunglah sesi pose-pose terencat lagi gonjengs. Owh, aku rindu gila kenangan nih! Kenapa kita amik keputusan untuk bergambar dengan kerusi kat dewan kuliah ha, sedangkan banyak lagi objek yang boleh kita guna? (~.~)

Rindu owh dengan kesejukan air cond yang terlampau dalam dewan kuliah T_________T.

9 comments:

eddie dewanaga said...

ceh, lu baik punya sound gua feeling2 kat blog gua... yang lu ni apa kes???

yelah... rindu tu satu kelaziman normaliti. tempat jatuh lagikan dikenang, inikan pula tempat membuta!

(dewan kuliah yg sejuk merupakan satu lokasi yg enak membuta...)

c'sya said...

Sayunya nengok gmbor ni... ble kite nk same2 g klas lg ek? huhuhuu...

CikChelsea said...

eddie:
ahak ahak..wa xpe ah nk feeling2..wa kn ppuan ayu yg lembut lg sopan santun (hikss tumpang lalu sket, tp bila lu yg feeling2 wa rs mcm setuatu la bro, kehkehkeh =p

dewan kuliah tmpt wa sesungguhnya sgt line tak clear utk membuta..lecturer di hadapan mata, kalau kau membuta, mmg kau kena!

CikChelsea said...

c'sya:
alaaaa..ko kn dh hari2 masuk kelas..kn cikgu jatuh? opsssss...tumpang lalu..tercakap plak

kita masuk kelas memasak jelh not =p

psssttt..ko tak perasan ke gmbr dgn puan azizah tu lain sket? hehhhhh~

c'sya said...

ehem2...amboi, xde insurans lh tu...;P
Tahu...bunga sudah terbang ditiupi angin monsun utaralh... eheh, ade ke ek angin monsun tu? hehehe...

CikChelsea said...

c'sya:
kehkehkeh...pandaiiiiii..i bg u seploh markah!!!

dia bukan monsun utara..tp kepala angin..haha =p

siti said...

korang ni memang hantu btl..

CikChelsea said...

awe,
mengapakah Id ko jd siti saja?
tlg la jadikan ID ko sbg hawa supaya aku tak prsn siti nurhaliza yg komen kt cni

kahkahkah!

(kau pun hantu jugeeeee)

awe said...

kureng ko..salah setting la nok..hahahahaha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...