16 Jul 2009

Ooo Ho Hoiii

Kalau dah mata bertentang mata
Hati di dalam bagai nak gila
Pertama kali ku melihat wajah si dia
Pertemuan bermula di taman sekebun bunga

Situlah hai mulanya

Berjumpa

Bertentangan mata


Entah apa motip letak lagu Tok Daud Bling Bling (eh ehh suka suki je tukar nama orang tua tu!) Tumpang lalu sikit...

Tetiba je teringat kat lagu tu, pada hal entry takde kaitan pun dengan Tok Daud Bling Bling (ehhh macam besh pulak nama baru dia nih, kahkahkah!).

Hari ni dok memerap dalam bilik sepanjang hari, nasib baik la takde cupcakes order. Fuh lega sekejap! Gigi sakit mood takde nak buat kerja. Menghadap laptop sepanjang hari godek-godek Photoshop Portable CS4 yang baru saya download 2-3 hari lepas. Sebenarnya nak cakap, saya kan...kan...kan...jeles sangat dengan orang yang terrorist terror guna photoshop. Boleh edit gambar jadi lawa, bilalah saya nak pandai...tsskkk T____T. Ada sesiapa baik hati nak tolong ajar photoshop tak? (Sambil kelip-kelip mata).

Tadi, sepanjang petang saya godeklah apa yang boleh saya godek dalam lappy ni. Bingo! Jumpa 1 gambar ini. Saya godeklah gambar bag laptop baru (eh eh amik kesempatan nak mention tu, kahkahkah!) yang saya beli hari Sabtu lepas khas untuk tatapan ex-roomate saya yang disayangi dengan ucapan "Kite pon dah ade bag pack Le Sport S*ac cap ayam untuk isi laptop, kehkehkeh..."

Siap ucapan bagai...macam rancangan raya di perantauan pulak T______T.

Original pic before digodek
Guna macro mode


Selepas digodek-godek menggunakan beberapa photoshop effects
Saja kasi gelap sikit

Untuk budak buta photoshop kire permulaan yang memberangsangkan lah kan? (Cehhh puji diri sendiri, kesian takde orang nak impress dengan hasil kerja sendiri...tssskkk T__T).

Gambar mana lagi cantik menarik tertarik bag pack ku memang da bomb? Silalah beri rangsangan perangsang supaya saya akan lebih rajin belajar photoshop, terima kasih.

2 comments:

Hana said...

eee.....

jaaatttt!!!!

uwaaaa...

santekk leeee..

yg gelap sikit nmpk lg santek...

neway, awk ni nk copycat kite kerr...

tet..tet...teetttt....(bunyik mesin fotostat)

=))

CikChelsea said...

heheheheeee...
kite mmg nk copycat awk le sbb dh ade org yg copycat sy...sy pulak copycat org lain...kehkehkeh

nt awk bukak la blog..meroyan2 pasal sy pulak...kahkahkah! (ROTFLOL)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...