25 Nov 2009

Dah dapat dah dapat dah dapat


Makan Prosperity Burger kat McD.

Wah, ke mana perginya boycott hengkau? Errr..errkkk (tiada jawapan sebab saya makan McD memang kerana nafsu).

Semoga duit yang saya bayar untuk apa yang saya beli tidak disalurkan kepada mereka yang kejam T______________T. (Tiba-tiba saya terbayang keganasan orang Yahudi terhadap mereka yang berada di Palestin, terutamanya terhadap kanak-kanak. Ya Allah...)

Eh, entry yang sepatutnya ceria sebab dah dapat makan apa yang diidamkan jadi macam entry sadis. Kejaplahhhhhhh...penulis tiba-tiba rasa sedikit insaf.


Guna penutup air sebagai tempat sos. Jimat weh takyah guna bekas plastik kecik-kecik tu, jimat masa gak, tekan 5-6 kali terus dapat sebekas besar sos. Cara yang brilliant neh YB yang ajar. Mari beri tepukan gemuruh kepada YB! (tetiba sangat).

YB baca blog saya wehhhh, kena 'up' dia sikit kan birthday dah hampir harus kipas-kipas beliau secara ringan untuk hadiah best. Bukankah begitu sayang? *Pangggg lempang diri sendiri*

2 comments:

mimie said...

asal tgk entri ni je pewut i jadi lapar...uh:$

CikChelsea said...

sama la tsskkkk T____T

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...