10 Nov 2009

Majlis tak meriah kalau kompang tak berbunyi

Bukan main suka lagi bila disuruh posing (=.=)'

Minggu lepas pergi majlis kahwin kawan saya. Sambil datang makan, sambil jalankan tugas. Nasib baik ada 2 pembantu cantik jelita yang sudi menghulurkan bantuan. Terima kasih anda berdua, anda adalah kesayangan!

Permintaan pengantin mahu kek tema putih + maroon (fuh naseb baik menjalin hubungan sulit, eh salah hubungan erat dengan florist. Call saja...settle!)

Pembantu merangkap promoters kah kah kah!

Bila hampir selesai kerja-kerja menghias, rombongan pengantin lelaki pun tiba. Mula-mula tak perasan langsung pengantin lelaki dah sampai sebab takde bunyi kompang. Sumpah tak meriah majlis kahwin tanpa iringan bunyi kompang T___T. Rasa kesian kat pengantin sebab lalu macam tu je orang tak pandang pun akibat tiada 'alarm' kompang. Takde kompang macam tak jadi raja seharilah.

Bersanding dengan baju berwarna putih cantik juga. Nampak suci je =p.

Saya tak berapa berkenan dengan pelamin gubahan mak andam neh, very the old fashion...opsss! Tapi, make up pengantin ok. Hand bouquet kalau fresh red roses lagi wowwww, memang idaman kalbu! Overall hasil tangan mak andam, tak apalah saya cari mak andam lain yang ini boleh pass kepada orang lain =p

Beruntung ada kawan bertitle mak andam, nanti bila masanya sudah tiba, serahkan saja pada beliau. No need to pening-pening nak cari hehehe. Maya, nanti aku kahwin aku book engkau buat pelamin ye. Bagi diskaun banyak-banyak dan sentiasa ingat pesanan penaja dengan member-member kira cincai sudah keh keh keh... (Eh, engkau bila nak ajar aku teknik solekan mata yang menawan? T___T).


My old time buddies masa form 6. Semua single lagi, tapi not available kecuali sorang yang masih single dan available. Cuba teka yang mana? Lalala~

Berminat nak tempah kek, sila klik SINI <--iklan tanpa bayaran, berkhidmat untuk masyarakat.

15 comments:

eddie dewanaga said...

kirim salam pada budak tudung itam baju biru beg putih gambo last sekali tu beb...

CikChelsea said...

motif kirim salam?

............................ (sila isi slogan tidak lebih drpd 15 patah perkataan)

izwan7 said...

pergh colorful beb kaler baju ko.
sori to say mcm tak kene je kaler baju pengantin.

CikChelsea said...

aku kan ceria =D

baju aku tak kena dgn baju pengantin ke apa? apakah maksud yg engkau cuba smpaikan? T___________T

ke baju dia tak "kena" dgn pelamin?

mimie said...

i tau sape yg single! azu...huauauauauauauaua(jaat).

CikChelsea said...

suka suki je ko...marah bf dia wohhhh T_______T

cikjun said...

uikss..keh3...kirim salam kat tukang edit gambar ni ekk..

cikjun said...

jap2..ni bermksud...umi dah tak single la?? wahhh..

eddie dewanaga said...

motif kirim salam?

............................ (sila isi slogan tidak lebih drpd 15 patah perkataan)



kerana gua cukup tergoda dengan lirikan matanya yang nakal dan mencabar.

izwan7 said...

baju pengantin tu lor..
baju ko tak same pun takpe,takde kepentingan dlm majlis..wahaha

CikChelsea said...

cikjun,
umi yg single...bkn ko yg dh bpunye ke? lalala~

buat apa kem salam kat aku? aku tak layan ppuan...aku straight muahahaha!!!

tu ada org kem slm kt ko tu...siap dh buat slogan lg...keh3

CikChelsea said...

eddie,
gagagagagaggagagaa~

biar tuan punya badan bc sndr la...i malu nk ckp kat dia..auwww~

CikChelsea said...

izwan,
haha..ko mmg siot ah =p

cikjun said...

wahahahaha..nape tibe2 i rase mcm tersengeh2 sowg2 je ni..aduii..gilers ke? mcm kelakar pon ade..kui3...

yang...i kan dah kata, kalo i dah berpunye, i akan bgtau ..ni i masih takde cite ape2..mknenyer msih mencari la..keh3..gediks betol..

CikChelsea said...

tetibe pose2 gedix di sini. lupa mkn ubat ke? ahahahahaha

heh konon la single...status kt FB bertukar2, aku je yg tak paham apa ko borak dgn fern tu...siot!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...