10 Nov 2009

Sedap lain macam

Kira-kira 3 hari lepas...

Saya tak pernah merasai kesedapan sampai macam tu sekali. Errrr...bukan tak biasa buat, tapi entah hari tu lain macam saja perasaan sedap tu datang, sedap yang teramat sangat.

Ke sebab saya yang dah gatal sangat?

Memang tak boleh tahan langsung. Saya tak boleh duduk diam. Asyik terfikir nak buat benda tu je sampai terganggu konsentrasi tatkala menghadap laptop. Makin dipendam, makin menjadi-jadi!

"Ah tak boleh jadi ni, makin lama makin tak tahan."

Terus saya cepat-cepat bangun capai cotton buds. Ahhhhh...leganya dapat korek telinga.

6 comments:

Hana said...

owh...cik chelsea...

awk la penawar duka sayaaaaa...

hampir2 kena baling ngan puncher besar akibat gelak berlebey2an oleh boss saya..

nasib x baling..

klu x kurang la 1 pembaca blog awak..

=D

izwan7 said...

bape kilo emas kuning yg keluar?

eddie dewanaga said...

ek eleh... gua punyalah laju masuk, sekali...

potong stim betul la.

CikChelsea said...

Hana,
len kali kalau nak gelak, sila mute volume. barulah boss tak sedar yg awk tgh gelak. heeeeeee~

izwan,
ada la sikit..rezeki anak2. nape tny? nk sket ke apa?

eddie,
ko pikir apa huh? =.='

Saira Azura said...

chel..aku tak geli tp aku geli kalo ko korek2 pastu bau..aduh!!tak tahan dol!!!

CikChelsea said...

geli? nih bkn cerita geli2 okeh.

eeeeiii..mesti ko slalu buat kn????

muahahahahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...