22 Nov 2009

Selamat Hari Lahir Blog dan sukaneka (Contest Closed!)

Tarikh tutup dipercepatkan: 22 Nov 09!!!
Reason: Nak hadiah tu sampai kepangkuan pemenang before Raya Haji, so nanti dorang bley 'guna' time raya..hihi. Baik tak saya? Baik tak saya?

Rasa sangat gatal tangan nak snap pic hadiah and tempek kat sini ohohoho, tapi tak bleyyyyy kerana ia akan menjejaskan perasaan teruja keh keh keh ;p

Engkau sudah berusia 2 tahun!

Baru beberapa hari lepas perasan yang blog ini diwujudkan pada bulan November. Saya masih ingat lagi ketika itu saya berblog hanya untuk 1 tujuan sahaja, iaitu meluahkan perasaan. Hanya ex-housemates saja yang tahu tentang kewujudan blog ini (sedihnya bila ingat balik kenangan lama). Tapi, tak payah la anda cuba korek achieve saya under Nov 07, confirm tak ada! Sebabnya, saya sudah delete semua kenangan silam itu T__T (ceyyyyy macam apa sangat kah kah kah!). Tapi, saya sudah tidak ingat the exact date blog ini dibina. Jadi untuk play safe, sepanjang November adalah hari lahir blog saya wihuuuuu~

Ok, sila poskan hadiah untuk blog saya mulai esok. Errrr, guraulah (=.=)'. Sebenarnya adalah sebaliknya. Sempena blog yang sudah berusia 2 tahun ini, saya nak bagi hadiah kepada pembaca bertuah (boleh tepok tangan sekarang =D). Caranya sangat mudah hanya jawab 5 soalan di bawah.
Soalan pecah otak 1:
Blog ini ialah blog...
A. Peribadi
B. Entertainment
C. Perniagaan atas talian

Soalan pecah otak 2:
My least favorite place to stay is...
A. JB
B. KL
C. Shah Alam

Soalan pecah otak 3:
'Abacus system' digunakan untuk...
A. Send virus ke PC orang
B. Back up system untuk PC
C. Ticketing and flight reservation

Soalan pecah otak 4:
Saya pernah menyaksikan konsert Datuk Siti Nurhaliza di...
A. The Royal Albert Hall, London
B. Stadium Putra, Bukit Jalil
C. Istana Budaya, Kuala Lumpur

Soalan pecah otak 5:
Maksud yang paling hampir dengan nama saya ialah...
A. Kecerahan malamku
B. Kelembutan malamku
C. Kesayangan malamku

Sila letak jawapan anda di ruangan komen/tackle(s)

Anda boleh cuba nasib max 3 kali. Contest bermula serta merta dan hanya akan ditutup pada 30hb Nov jam 12 tengahari 22nd Nov at 11.59PM waktu Malaysia. InsyaAllah saya akan provide hadiah yang tak akan menghampakan para pemenang =). Owh lupa nak mention, saya akan randomly pick 3 winners yeay!!! Siapa paling cepat jawab betul, dialah pemenangnya :)

Semua pon boleh join kecuali mereka yang telah diblack-listed iaitu: Ex-housemates masa kat Baiduri =p

23 comments:

im a dreamer. said...

1. A
2. A
3. C
4. A
5. A

semua jawapan di atas adalah hantam sahaja. huhu.

mimie said...

nak try jawab....mana tau dapat adiah akim ke:p

1.A
2.A
3.A(PEH SOALAN NI....:$)
4.A(YG NI KONPEM BETUL:P)
5.A

jawapnnya sume a! sbb saya suka akim:)

Aida Narina said...

Mari kita cuba:

1.A
2.A
3.C
4.A
5.B?

;P

Aida Narina said...

Mari kita cuba lagi (2nd attempt):

1.A
2.B
3.B
4.C
5.A

That was fun! :)

Aida Narina said...

Last try:

1.A
2.B
3.B
4.C
5.B

:) :)

MommyCT said...

weiii...nak kena katam blog ni le jawabnye..takpun tembak sajokk...ari senin sok aku tembak! pecu! pecu! pecu!(upin n ipin)

eddie dewanaga said...

happy anniversary my dear...

monstorious wife said...

pergh..tetap nak try jugak...

1. A
2. B
3. C
4. A - Akak pon tengok jugak..dapat tiket free berharga 180pound.. xde makna nak beli sendiri..oppss!
5. C

cikjun said...

meh la beta mencuba

1.A
2.A --sebab dekat ngan yb..;))
3.B (hemtan sudah)
4.A...konpem..dan i tau u pegi ngan sape..hik3
5.B (kot laa)

Wahida Shukeri said...

i pun nk try jawab gak laa..

1)A
2)C
3)B
4)B
5)C

Btol x??

Yana said...

satu kali..

1.A
2.B
3.C
4.A
5.B

Hana said...

1.A
2.A
3.C
4.A
5.A

saya nak enbeg guwess awk 2 ek as present..

lalalalalla~

(^_^)

monstorious wife said...

second attempt :
1. A
2. B
3. C
4. A
5. B

third attempt :
1. A
2. B
3. C
4. A
5. A

Wahida Shukeri said...

cik lina:las try:

1)A
2)B
3)B
4)C
5)A

Hentam jugak pun..huhu..

ween said...

1) A
2) A
3) C
4) B
5) B

HENTAM ;p heh

cik EPAL said...

nak hentam ajeee..harap kena...


1. A
2. B
3. C
4. A
5. B

klik iklan disney..hehe ;)

monstorious wife said...

eh, yang sipi2 betul takde hadiah ke?? **tetap jugak nak hadiah.. hehe

Fatul Akrul Ramli said...

alang2 dah komen, jwb jelah..

A
B
A
C
B

Hana said...

2nd attempt:

A
B
C
A
A

3rd attempt:

A
B
C
A
A

(*_~)

zura said...

1st attempt:
1.A
2.B
3.A
4.A
5.A

2nd:
1.A
2.B
3.B
4.A
5.A

Last one:
1.A
2.B
3.C
4.A
5.A

meyour said...

salam...
cik Chelsea,
jemput sedara mare,kawan-kawan,kroni-kroni join kami di :-

http://birudarahkami.blogspot.com/

KV said...

selalu jadik pembaca senyap. Tp sbb kepochi nak hadiah, harus kepochi jawab jugak. Hihi.

1. A
2. B
3. C
4. A
5. C

tembak aje yo!! Tak sempat nak khatam dah.

Nyway, akak link kamu yer!

CikChelsea said...

contest dh tutup, 3 pemenang bertuah telah ditemui..wihuuuuu!!!

thnx to everyone yg participate ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...