31 Dec 2009

Blog musim-musim

Blog aku neh macam musim buah-buahan.

Bila musim entry tak bergambar, memanjanggg buat entry takde gambar (entry membebel-bebel gambar siapa pulak la yang aku nak letak, ye dop?).

Nanti masuk musim entry ada gambar, memanjanggggg buat entry siap gambar (terlebih rajin la tu siap gambar bagai).

Kang masuk pulak musim entry pasal makanan, memanjangggg buat entry pasal makan (siap gambar pulak tu, yang neh memang confirm kes terlebih-lebih-lebih rajin. Haha!)

Entry lepas neh pun pasal makanan jugak. Aku dah patah kaki, tak boleh nak keluar berfoya-foya...what else to do? Masak la. Kah kah kah! Sumpah macam makcik-makcik T____T.

(berjaya gak buat entry pendek, tepukan gemuruh untuk diri sendiri muahahaha)

3 comments:

mimie said...

i tepuk2 amai2

ABH said...

heppy new year adik :D

CikChelsea said...

mimie,
motipppp?


ABH,
hepi nu year to u sis ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...