30 Dec 2009

Macam mana nak bayangkan. Tolong bagi tunjuk ajar

Saya tengah men'skodeng gambar baby ex-classmate masa form 5 dulu. Dah selamat dah jadi papa member saya tu (kawen tak jemput, cis ;p). Umur member saya 24 tahun (dah nama pun ex-classmate kan harus la sebaya hohoh), umur wife dia 23 tahun. OMG, muda-muda dah jadi parents!!! T______T

You can tell from his face, member saya tu adalah sangat happy dan bangga menjadi seorang papa. Seriously, saya tabik spring kat dia sebab brave enough untuk menjadi seorang suami dan seorang bapa. Tepok tepok tepok!!!

Saya? Diri sendiri pon belum betul, bagaimanakah mahu menjadi emak kepada seorang bayi? =S Menjadi seorang isteri pula bagaimana? Yang tu boleh belajar...hehehe. Sila la bimbing daku wahai bakal suami =p

Cuma...

Saya tak dapat nak bayangkan lelaki di bawah ini menjadi seorang bapa...
























Muka macam budak 18 belas tahun, kalau sudah ada baby mesti macam pelik bukan? (-___-')


Anyway,
Congrats to Shahrul & wife for the new born
=)

5 comments:

reena said...

Sekarang dah ramai young parents kan? :D

Saira Azura said...

hehehe..best woo...

nanti kalo ko dah kawen, ko ngan YB sure ckp..rugi tak kawen awal..ehhehe..

CikChelsea said...

reena,
tu yg i tabik kt mereka...i neh??? ai ya yaiiii...belummmmm T___T


saira,
haha..harus bilang pada YB ku kata2 mu ini..kikikiii

mimie said...

kalau bayangkan mau tegelak guling2:$

CikChelsea said...

mimie,
tak baik owhhhh, dia pon ada ciri2 bapa oenyayang hapeeeee =S

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...