5 Dec 2009

Nak beri pada Ween

Adik Ween punya birthday tinggal lebih kurang 2 minggu je lagi. Err, maksud saya Ween, bukan 'adik' dia T____T. Saya letak adik di permulaan ayat sebab dia lagi muda remaja dari saya. Dia baru nak masuk 20, saya dah menghampiri 24. Eh, macam sungguh menyampahkan bukan explain benda yang tak perlu? Menyampahkan di dalam ayat di atas membawa maksud meluat, bukan sampah sarap.

Panggggg, tetiba rasa ada orang hantar lempangan padu maut melalui angin sebab annoying sangat kau neh! Kah kah kah! Ok, tak kelakar (-___-')

This coming Wednesday is my 24th birthday (ceh ceh ceh nak mention jugak tralalala~). Ween punya 19th nanti. Saya berkongsi bulan kelahiran dengan Ween =). So, sempena birthday dia nanti, saya nak hadiahkan dia 1 set cupcakes. Of course home made dan buatan tangan sendiri =p.

Gambar pinjam daripada blog 'sebelah' ;p

Mungkin akan hadiahkan set macam neh kepada Ween. Kenapa nak hadiahkan dia cupcakes? Errrr...sebab currently skill saya yang paling excellent ialah membuat + mendeco cupcakes (perasan haha tumpang lalu~)

[Update: Plus, hari tu ada terbaca Ween kata "No cupcakes for my birthday?" and the answer is definitely YES, ADA ;)]

Jadi, sudilah kiranya Ween terima hadiah yang tak seberapa neh...

Sesiapa yang berminat nak join contest yang Ween buat, boleh click SINI
=)

4 comments:

Fatul Akrul Ramli said...

arghh, comel.. besday saya nanti bagi cupcakes boleh.. *tiba2

CikChelsea said...

fatul,
bila birthday kamu?
kalau dekat boleh sj hntr, jauh...hmmmm aku send gmbr aje lh yek =p

ween said...

erk. pandai buat cupcakes? wah! BEST nya :) *sorry xberapa alert b4 this about ur talent. huu*

thanks for joining, masuk dlm list :)

CikChelsea said...

ween,
hihi...its ok ;)

harap2 ada 'channnn' (bukan jackie chan) menang...lalala~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...