31 Dec 2009

Wahai Mimie, hari tu I ke Johnny's (eh eh pantun 2 kerat)

Jangan marah wahai Perempuan Kesayangan, hari Isnin lepas I pergi Johnny's dengan Encik Arip ;p (Encik Arip ialah YB, kawan-kawan saya panggil YB = Encik Arip. Ok, sekarang dah kantoi nama YB ialah Arip ohohoh~) Kang tak pasal-pasal ada pulak yang hengat haku keluar dating dengan lelaki lain...tettttt~

*Hai Muhammad Arif - sambil lambai-lambai*

YB yang request nak makan kat Johnny's. Ketagih nak makan steam boat la tu. Steam boat kat Johnny's lagi sedap daripada yang kat Dataran Bandaraya tu kan? kan? Begitu la dia, asal ke BP selalunya we all akan makan kat Johnny's. Kalau saya ke JB, Nando's pilihan hati (ewahhhh berpantun 2 kerat lagi! (-__-") )

Jus durian belanda YB punya,
jus limau saya punya

Nasi putih saya punya, sos tepi tu makan dengan steam boat

Thai Chicken Rice YB punya
(not recommended sebab tak sedap haha!)
Tap sila try Thai Belacan Rice dia, perghhh sehingga menjilat sudu!

Steam boat kami punya =)
Menggelegak panas, agak-agak kalau celup jari dalam tu apa jadi dengan jari anda?
"Jari akan jadi _________ "
(sila isi tempat kosong hahaha)

Isi steam boat yang kami pilih: fresh meat, meat ball, golden mushroom, sea weed, quail and tofu
Kuah: tom yam instead of plain soup (Please note - if order tom yam soup, ada extra charge RM10. Yeppp untuk kuah tu je dorang charge RM10 pfffttttt~)
RM10 pon RM10 laaaa...sedap punya pasal order jugek ;p

Sesekali inter frame, kasi chance la T___________T
Nak taruk gambar YB dia tak 'ijinkan' tssskkkk!

Johnny's Restaurant
Location: Jalan Salleh (if tak silap), belakang Telekom Batu Pahat (BP)


Total kerugian RM58.75
Makan 2 orang, tapi order macam makan 4 orang. YB makan banyak =p. Ada BBQ chicken wings lagi tapi tak snap gambar sebab wings tu sampai last. Saya dah macam ular sawa kekenyangan malas nak amik gambar ohohoh. Nasib baik la jarang jumpa, kalau selalu rabak la poket tiap kali makan sampai berpoloh-poloh hengget! Camne nak kumpul duhet untuk kahwen??? ;p

FYI, Johnny's kat Batu Pahat neh satu-satunya yang tak berada dalam shopping complex. Selalunya Johnny's neh ada kat Jusco. Kat BP neh special sikit sebab Uncle Johnny's (tetiba panggil uncle? kah kah kah!) owner of Johnny's Restaurant neh berasal dari BP, so dia bukak sejibik terus kat lot kedai khas untuk orang BP =)


P/S: Pagi-pagi dah tengok gambar makanan, ada sesiapa lapar? Ngeeeeeee~

9 comments:

yantie said...

tetiba..aku ngidam nak makan kat Johnny's Restaurant ko yang belanja..boleh?
Hehe..

yantie said...

tetiba..aku ngidam nak makan kat Johnny's Restaurant ko yang belanja..boleh?
Hehe..

Eyriqazz said...

air yg nampak sedap itu buat aku dahaga saja

Great Teacher Onizuka

CikChelsea said...

yantie,
lps tu nt aku pegi JB, tetiba aku rs nak mkn nando's...ko blanje plak..bleyyy??? =P

CikChelsea said...

eyriqazz,
heheheheheeeee

mimie said...

sangat membenci entry ini...buat i tak lena tidur:$...pernah kau merasa...hatiku hampaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

yantie said...

boleh wey..tapi ko kena pilih tarikh yang paling sesuai samada time aku bonus atau time aku dapat dividen..hehe..agak2 bile tu eh? Haha..secara jujur aku cakap aku tak pernah makan kan Nando's..macam kesian bunyinye..

yantie said...

boleh wey..tapi ko kena pilih tarikh yang paling sesuai samada time aku bonus atau time aku dapat dividen..hehe..agak2 bile tu eh? Haha..secara jujur aku cakap aku tak pernah makan kan Nando's..macam kesian bunyinye..

CikChelsea said...

mimie,
i'm sorryyyyyyy (gaya amir ;p)


yantie,
nando's ada kt pelangi dgn tebrau. ko sile la terjah. sodapppp eh!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...