30 Jan 2010

Cerita dari kakak (1)

Ini kisah benar. Berlaku kepada kakak saya yang bertugad di klinik kesihatan. Berbualan antara seorang doktor dengan seorang patient lelaki:

Doktor: Tak sihat ke?
Patient: Saya ada masalah la doc
Doktor: Masalah apa?
Patient: Errrr (teragak-agak)...saya malulah nak cerita
Doktor: Kalau malu buat apa jumpa saya
Patient: Saya punya 'tut' gatal-gatal la doc
Doktor: Infection agaknya. Sejak bila gatal-gatal?
Patient: Dah lama jugak. Saya rasa saya tahu sebab apa
Doktor: Sebab apa?
Patient: Saya rasa sebab saya tak tukar spender dah 2 minggu
Doktor: DUA MINGGU...???
Patient: (Tunduk tersipu-sipu)


Sumpah neh cerita betul!

Budak lelaki tu tak tukar underwear 2 minggu alasan dia sebab tak ada orang buat laundry sejak dia duduk sendiri. Masa duduk dengan mak dia, mak dia yang basuhkan baju, seluar, underwear semua. Kot ye pun malas nak buat laundry, belilah spender banyak-banyak buat stock kannnn? Beli yang pakai buang lagi bagus, pakai tak payah basuh buang terus ;p

Dah la budak lelaki tu tiap-tiap petang main bola sepak, bayangkanlah bau masam peluh lepas bersukan tuuuuu. 2 minggu bau T_____T terkepam. *muntah*

Bila kakak saya tanya dia ada isteri ke tak? Dia kata belum kahwin, tapi dah tunang. Ya ampunnnnnn, tunang dia tau ke tak mamat neh selekeh nak mamfusss ekksss? Simpati haku kat budak perempuan malang tuh, huhuh (-______-")

11 comments:

Sayang.Ibu said...

wehhh..seriussss selekehhhhh!!!! muntah haku dengo dikkkk... tiba2 baca n3 ko nih, akak bley tanya u pernah x tak tuko spender??? wakakakakaaaaa.... ahdik da tanya YB blommm??? kejiiiii ahkak nih... :P

CikChelsea said...

hahahaaa musti hubby ahkak pelik apsal la wife aku neh tetiba tny soalan pelik? hihi ;p

YB??? dh tny dh, dia OK! wakakakakkkk

mimie said...

amat selekeh:$ teruk bonar perangainya nyahhhhhhhhh:# kalau mak jadi akak nyah mak bagi duit suh beli spender kat carefour:% sib baik laki2 tak ada pms...kalau tak tak dapat mak bayangkan nyah:@

reena said...

OMGGGGGGGGGGG. Geliiiiii!!!! Pengsannnnn. Memang malang tunang mamat tu.

eddie dewanaga said...

what the hell...???
seriously...????

*sambil tunduk memerhati Hush Puppies kelabu...

CikChelsea said...

mimie,
nt ko pilih teman lelaki, sila la bhati2 ye. tny dl soalan sensitif awal2 supaya tak tkena kejutan letrik hahahaha


reena,
hahahaa...ms i dgr my sis cerita pon mcm tak caya je. mcm2 patient dia jumpa. kesian kn dgn tunang dia huhu


eddie,
kalau kakak gua tipu, maka gua pon tipu la ;p tp nih mmg cite betul. owhh hush puppies, YB punya renoma kah3

uptownkitz said...

chop!!!..salam hehee.. pejalan blog sini.. hai~.. menarik nih.. ehem.. saya pnah mencadangkan kat kawan saya yg kena siplis bg alasan begitu kepada doc.. untuk cover malu hekekeke. daripada malu coz mlakukan benda haram, kira oklah malu coz benda lain ngehehe..

CikChelsea said...

uptownkitz,
owhhh cmtuuu ke? kek patient akak i nih tatau la dia menipu ke btol.

tau gak eh malu buat benda haram! tp buat??? apakah?

kiva said...

????..adei..bussuk punye org...

CikChelsea said...

hahahahahaa
bayangkan je dh busuk
kalau dpn mata tatau la cmne
*muntah muntah muntah*

mimie said...

i nak kena check ke dia kai spender apa?...(malu2)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...