30 Jan 2010

Ewah ewah banyak chantek muka hengkau

Sedang mengetuk-ngetuk keyboard, tiba-tiba telefon berbunyi (telefon berbunyi, ada anak haiwan dalam kesusahan. Kami tak besar dan kami tak kuat bila bekerjasama semua jadi mudah. Heyyyyyyy...Wonderpets!)

Ehh, ringtones saya bukan lagu Wonderpets T________T

YB yang call, yada yada yada. Ok bye. Letak.

Anak buah saya yang tersengih-sengih macam kerang busuk sejak dari tadi (menjadi saksi perbualan telefon antara saya dengan YB) tiba-tiba tanya;

"Siapa telefon? Arip eh?" --> Dasar menyebok.

Ewah ewaaaahhhhh, banyak chantek, banyak lawa muka anak buah saya tuh panggil bakal pakcik dia dengan nama je. Macam la YB tu kawan-kawan sebaya dia pulak kan. (anak buah saya umur 8 tahun)

Saya kata,

"Eh ko jangan nak ngengada panggil dia 'Arip' je ehhhh, panggil dia 'Cik Aip'...paham?"

Then, budak kecik tuh boleh jawab;

"Ala kan Cik Na belum kawen dengan Arip. Takyah la panggil dia cik"


Huuhhhhhhh, sabauuunya haku!

6 comments:

~ As ~ said...

jawapan : tak kawin pun tetap kena pggil 'cik ayip' tau...lagipun ni hampir kawin dah ni, sikit masa je lg...

mimie said...

i suka jawapan budak itu...amat kreatif..muhahahahahahahaha

eddie dewanaga said...

hehehe... ngada-ngada betul awek si Arip ni.

CikChelsea said...

AS,
sia aminkan saja kata2mu bah..hehe.


mimie,
tau tak sapa yg ckp? AFIQ!!!


eddie,
gua pulak yg kena ngada2? cisss (BTW, bila nk sambung senandung lu?

mimie said...

afiq yang cakap kembang tekak abang tu ke? wakakakaka...bijak2

CikChelsea said...

mimie,
yelahhh itu budak tidak syak lg!
ckp mcm org tua!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...