15 Jan 2010

Jika anda ada farm ville, saya ada garden ville. Mahu challenge?

Garden Ville saya dipenuhi oleh bunga-bungaan, tumbuhan dan serangga kecil =D

Siapa mahu challenge saya 'main' Garden Ville? Ada bran? Keh keh kehhhh...


Dalam Garden Ville saya ada flowers, mushrooms, lady birds, bumble bees, 'ulat' and snails. Enak dimakan begitu saja =p


'Mencipta' mereka dari jam 5 petang (dimulakan dengan proses membancuh pewarna pada fondant) sehingga jam 10 malam. Kematu pungkoq ku dodok di atas kerusi berjam-jam!


Pesanan penaja:
Anda di luar sana, kalau berhajat meng'order' birthday cake @ cupcakes (dari mana-mana bakers lah, not specifically bercakap tentang diri saya) yang bertemakan fondant figurines seperti ini tolonglah jangan complaint kalau harganya agak mahal. Cuba bayangkan 'pengorbanan' masa si pencipta itu curahkan demi memenuhi permintaan anda =)

5 comments:

keyman said...

salam..lawa la deco tu..love cakes..

eynda said...

comel2nyer....susah kan nak buat...

CikChelsea said...

keyman,
w'salam. hi keyman =)
thnxxx!


eynda,
hihi tq tq! tak susah tp makan masa T_______T

kiva said...

cumelnye...suke!...=)

CikChelsea said...

kiva,
heheheheheee...TQ ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...