26 Jan 2010

Kejap ada, lama tak ada

Agaknya ramai yang klik blog saya semalam bila keluar post bartajuk AKU BUKAN JEBAT. Saya semak (ceyyy cakap 'semak' bukan check) akaun Nuffnang, maka tahu hal ini, heheheh. Tapi anda pasti hampa bila klik takda pula post berkenaan Jebat itu bukan? (Maha perasan ada orang hampa kah kah kah). Yang ada hanyalah Nona Ajijah yang seksi ;p.

Saya sudah post entry bertajuk Jebat di pagi Isnin semalam, adalah dalam 1 jam selepas publish ada seorang kakak manis nih suruh saya delete post tersebut kerana tak mahu saya bergolong dalam spesies Aduka*Teruna (hah tahu ke tidak kes berkenaan blogger tersebut?). Walaupun post saya tu tak ada langsung ciri-ciri kurang ajar ataupun tidak hormat kepada 'institusi yang lebih tinggi'. Cuma. kakak manis yang menegur tu tak mahu ada pihak yang salah faham dengan kata-kata saya di blog.

Manis bukannn? Ada orang sayang pada kita, mengambil berat apa yang kita buat. Sumpah saya terharu :'-). Kalau dia tidak menegur mungkinkah saya akan dipenjarakan? KAH KAH KAH. Takda sebablah nak penjarakan saya!

Terima kasih kakak manis (you know who your are) =D


P/S: Nak edit gambar secara banyak, baru senang hati nak update blog secara laju-laju.

9 comments:

yantie said...

huh! aku baru nak bace post ko tu..kot2 ko membela aduka taruna tu ke..haha..

mrs.ecam said...

yep2 cik celci...pnat aku klik2 post ko 2...nk tau gak pe cer nyer....tp hampa...x leh la...18x aku try klik pong x bleh....terus aku ttp blog mls nk bce dh...kui3...
kt opis aku pong dh kcoh psl aduka teruna 2....walupong nie blog kite tp kne hati2 gak ngan ape yg kt tulis 2 kn....hemmmm

mamarempit said...

akak pun 10x klik tau....pelik gak...igt kan invisible plak citer ko..hahaha...

~ As ~ said...

sempat gak baca...bila buka sekali lg nak komen...dah takde...tau dah...

Ealyie said...

hahahah.. ahkak sempat tinggal jejak dan CC kan..kan..kann.. :P

Sayang.Ibu said...

wahhh akak x sempat nak baca... :P

mimie said...

u nak jadi jebat zaman moden ke???? u jebat i tuah...ho3...mari kita cari keris tamingsari jebat...lalalalalala

CikChelsea said...

yantie,
takde maknanya..org durhaka dgn sultan neh tgu jelh ms...tak tau hormat kne tulah br tau!


mrs.ecam,
ampunn nyah mak tak propa.
hehe
yelah wlpun blog sndr tp kita nih still ttakluk bwh akta komunikasi dan multimedia, xleh ckp sembarangan :)


mamarempit,
ngeh3
penat tak klik smpi 10x? kikikii =P

CikChelsea said...

AS,
ko mmg pantas bdezuppppp! ;p


ealyie,
ahkak sorg je yg smpt meninggalkan jejak..tepok tepok tepok keh keh kehhhhh


sayang.ibu,
nan hado rezeki kak intan ;p
muahahaha


mimie,
jebat menderhaka ado sbb kn? ^____^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...