19 Jan 2010

Misi menjadi Puan E. Cullen

Very the verangans tahap gavans. Okeh today's theme, menulis semua perkataan yang ada huruf B kepada huruf V. Contoh: bayi jadi vayi, busuk jadi vusuk, lembap jadi lemvap, babi jadi vavi. Habis Perodua Viva jadi apa? Tetap jadi keretalah, takkan tetiba boleh tukar jadi peti ais pulak? Ok, baiklah tak lawak (-__-")

Ada apakah dengan tajuk? E. Cullen merujuk kepada si pontianak kacak itu siapa lagi kalau bukan buah hati pengarang jantung nombor 2 saya Inchek Edward =p. (YB, lu lek la, lu tetap nombor 1 dalam hati gua!)

@_@
Manyak lomantik woo~
Wa mau jadi Bella, wa lela sepenuh hati lan pelasan

(Translation: Owh romantiknya~ Saya mahu jadi Bella, saya rela sepenuh hati dan perasaan)


Pakai cincin batu kat jari telunjuk feeling-feeling nak jadi Bella kaedahnya kah kah kah! Tak dapat Edward betul-betul, amik mood pakai cincin pon cukup la muahahahahhahh.
(Beli kat kedai kawan mak, murah je RM5 ;p)


P/S: Lupa makan 'obat' agaknya penulis hari neh? Lalala~

P/S/S: Jangan ejek jari saya (buat muka garang neh!). Abah selalu ejek jari saya, dia kata "Apa punya jari budak nih, panjang-panjang macam sotong". Ada ke??? Tssskkkk T___T.

6 comments:

eddie dewanaga said...

orang yg berjari runcing mcm lu adalah jenis yg tak kekok masuk dapur dan rajin masak...


sedap dgn tak sedap je laa....

woo hooo!!!

~ As ~ said...

abis tu Edward nak pilih sapa??? aku ke kau??? hahahaha

mamarempit said...

eddie - kalo dia kekok kat dapor...tk menjadik le kek2 dia yg sume sedapp tu....(smbil telan air liur tingat filling blueberi ari tu...) slurppp..ngencessss

CikChelsea said...

eddie,
hehe...sdp dgn tak sdp kne tny org dh dh prnh try 'air tgn' gua lerr bro =P

as,
ehhhhh! nko suda ada laki bah. nda bole la! jd edward sia punya...keh keh kehhh


mamarempit,
ehehhhh kak lia, i malu laa..auwwww (eh eh getiks pulak dia)

mimie said...

nyah lawa cincin kau...curlass mak suke:)...hang ni pun suke benar kat edward tu...mak pun suka gak...muhahahahaha...tapi takla seover kau nyah:) ntah2 duplicate kau pun nyah dah suka si edward ni tak....ho3.....selamat bermadu nyah:P

CikChelsea said...

mimie,
murah sajorkkkk! anda mampu memilikinya keh keh kehhh.

nko nk edward nyah? sebokkkk ah!!! (buat muka garang)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...