1 Feb 2010

Kepelikkan 1 Feb sehingga jam 4 petang

Selalunya check keywords di akaun Nuffnang saya adalah tidak mendatangkan kepelikkan. Tapi, hari neh sehingga jam 4 petang tadi, ada beberapa "pelawat" yang datang ke blog melalui kata kunci yang kelakar. Kira macam sesatlah "pelawat-pelawat" neh haha ;p

(siapa rabun sila klik)


"ktmegastore?" = Mak tak pernah dengar langsung nyah!

"mencari kereta persona" = Jumpa ke? Kah kah kah! Saya takda kereta persona la, YB ada. Nakkkk?

"jam tangan guess malaysia" = Jam Guess pon saya takda jugak. Saya mesken tssskkk T___T. Tengah pow YB jam baru sebab jam Fossil saya dah mampus, uwaaaaa ='(

"nak potong rambut" = Pergilah salon. Sini takda perkhidmatan potong rumput eh rambut.

"contoh karangan aku sehelai baju" = Confirm neh budak sekolah! Kah kah kah. Standard berapa dik????? ;p

5 comments:

Chika Chika said...

yang carik contoh karangan tu mesti malas nak buat homework. Nak tiru salin dalam buku la tu. Not good, adek.Not good.

=))

Cheno said...

hahaah contoh karangan tu xboleh blah laaa.
lawak gilerrrr :p

mimie said...

contoh karangan??????sah2la budak sekolah darjah 1:)

CikChelsea said...

chika,
ya ya mmg btol not good. menyalah-gunakan kemudahan internet la bdk2 skrg nih. isk3


cheno,
lps neh nk buat tajuk entry yg bciri karangan lg la. psl aku sebtg pen, basikal, tv, dll (nt bnyk lg org sesat kah3)

CikChelsea said...

mimie,
tak kan cikgu mereka pulak yg cari cth karangan kannnnn??? =S

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...