3 Feb 2010

Perjalanan petang ini

Saya akan ke JB lewat petang ini, bermalam di sana untuk menghadapi hari esok.

Antara hari besar yang perlu saya tempuhi demi masa depan.
(menulis ini saja hati saya dah dup-dap-dup-dap)

Harap-harapnya habis di sini sajalah debaran dalam hati ini.
Semoga esok debaran akan berkurang supaya saya akan kelihatan tenang dan yakin.

Ada yang ingat saya nak jamu orang makan nasik minyak (read: kahwin) bila saya sebut pasal debaran dan hari besar.
Kah kah kahhhh!!!

Itu nantilah, menempuh hari esok adalah salah satu persiapan menuju ke arah hari besar yang 'itu'. Gagagagagataiiiii~

Doakan saya wahai kawan-kawan semua. Doakan saya berjaya gapai apa yang saya impikan. Amin...

17 comments:

eddie dewanaga said...

dah start keja ye... all the best and gud luck ye sayang....


*ceh... ayat ngada-ngada tak ingat!!!

monstorious wife said...

Good luck uolls semoga berjaya.. interview ptd kan?

Ealyie said...

Gud Luck ye Ahdik manesss... Insyaallah ada rezeki, tak kemana... tapi kek nk jugak tau..:p ahahah..

CikChelsea said...

eddie,
br nk interview syg, kalau lulus insyaAllah dpt kje

ayat ngade2 jugak keh3


monstorious wife,
TQ kak ilot!
ha'ahhh interview itu lerr...serammnyaaa =S


ealyie,
trimas ahkak manessss!
mudah2an rezeki itu milik ku..heheh. jika tiada aral, akan ku bikin kek mu ;p

kiva said...

InsyaAllah ade rezki tu...amin...
gud luck..
semoga ade cahaye pelangi utk kamu...=)

~ As ~ said...

mesti boleh pnya...

KV said...

insyaallah selamat semuanya. Semoga berjaya!

Sayang.Ibu said...

good luck cik chelsea... semoga berjaya dlm interbiu mu itu...

azrin said...

gud luck utk kamu. i tau u can do it!

CikChelsea said...

kiva + AS + KV + sayang.ibu + azrin

TERIMA KASIH atas doa dan kata2 semangat dari kalian =)

yantie said...

good luck laily..;p all da best..

Liyana said...

Good luck. Doa byk2 sebab yg tukang interview itu pun, manusia juga :)

* Yang kerja sekarang, I diinterview oleh panel 8 orang dari 8 jabatan seluruh negara.. gempak tak? hehe...

Azryn said...

moga berjaya sis...

fatenton said...

hye there..
nice blog lah cik chelsea..suka tgk header :)

ada interview keje ye? good luck :D

reena said...

Good luck!

CikChelsea said...

yantie
TQ puan yantie ;p


liyana,
yg interview 2 org jerr...tp datuk lelaki tuh suka psiko2...tsskkk T___T

wohhh sis punya interview lg dasat, 8 panel...gelabah x? :D

CikChelsea said...

Azryn,
mekasehhhh kak as :D


fatenton,
hi jugak utk kamu. TQ (sy malu kamu puji header yg bkn sy buat kih3)

TQ for the wish too =)


reena,
TQ babe!!! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...