27 Mar 2010

Berapa kali mahu

...aku ambil exam p.t.d wahai s.p.a???

Hari nih Abang Posmen tin-tin-pon-pon lagi kat rumah, hantar surat dari s.p.a. Surat panggilan menduduki peperiksaan pegawai tadbir dan diplomatik M41. Haiyohhhh s.p.a, anda mahu saya ambil exam berapa kalikah? Next week saya mahu lapor diri, anda suruh saya amik exam lagi. Takmauuuuu (entah-entah kalau amik lagi sekali failed kah kah)

Nama saya masih di dalam sistem mereka sebagai pemohon kah? Tak update sistem ke apa s.p.a nih? Ke aku yang lupa nak update @ remove diri sebagai pemohon kerja? Hahah.

Ada sesiapa lagi yang dapat surat panggilan peperiksaan? Exam akan berlangsung pada 10 April 2010 di lokasi yang telah ditetapkan. Kepada yang masih nak try (mana tahu memang rezeki anda) jangan gundah, exam akan dibuat sekali lgi pada bulan Ogos. Jadi jangan lupa untuk apply kat website s.p.a ok?

Good luck untuk mereka yang akan ambil exam! ;)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...