9 Mar 2010

Penantian berakhir

Baca title macam bunyi sedih ke gumbira?

Hari ini dalam sejarah. Hari yang ditunggu-tunggu, yang bakal menentukan masa depan saya akhirnya tiba jua. Nih tau pon sebab sorang customer saya kerja dengan JPA, dia kata keputusan temuduga PTD dah boleh check hari nih.

Terus tinggalkan fondant atas meja, lari selaju yang boleh capai laptop. Dengan kain batik lari langkah besar, tadi kalau jatuh memang padan muka haku hahahah.

(Siapa rabun sila klik untuk tumbesaran ;p)

Rasa nak terbanggggggg okeh! Hehehehehehe...

ALHAMDULILLAH

Terima kasih Allah atas rezeki-Mu ini. Terima kasih di atas doa family dan kawan-kawan semua :). (pergghhh macam buat ucapan menang award kah kah kah. Tumpang lalu~)

Tadi masa lepas isi nombor I/C, punyalah dup-dap-dup-dap nak klik "semak". Menggelabah gila! Kepala otak dah prepare nak menghadapi perkataan "Dukacita dimaklumkan...". Konon-konon mental preparation la kah kah kahhh.

Memang tak sangka langsung akan lulus. Hari tu saya macam nazar akan cerita one by one proses apply PTD nak share dengan kawan-kawan (kot ada yang berminat nak apply jugak). So, insyaAllah nanti saya akan buat 1 entry pasal ini okeh.

Sekarang, nak sambung main fondant balik. Nanti pukul 4 nak pergi hantar order heheh.

26 comments:

kiva said...

alhamdulillah..=)....
tahniah...
selamat berkhidmat untuk negare..agame dan bangse!...hehehe

eddie dewanaga said...

tahniah...

semoga terus ceria!

CikChelsea said...

kiva,
TQ akak
wahhh sgt bsemangat waja kata2mu ;)


eddie,
tq bro ;)
Amin :)

mrs.ecam said...

alhamdulillah cc akhirnyer berjaya jugak...slmt jd org gomen...heeee

Perfume Rack said...

Tahniahhhh wehhhhhhh...

Aku tompangggg gembira....


Wehhh.. sape nk buatkan kek aku nehhh???

mamarempit said...

tahniah...wa...ada nazar nk ditunai ni....

MommyCT said...

wah ,....congrat cik c.
i dengar my junior dulu siap kena lari keliling padang pun i dah kecut.

mimie said...

u ada nazar juga...blanja i ngan en arip makan di tempat siam tu(apa ntah namanya)...lalalalala...pe2 pun tahniah....tak sia2 menemanimu...wakakakakakakaka...

emaduel said...

wa...tahniah ye..at last dapat gak..mesti rase macm lega gile..
nanti buat la entry proses2 untuk dapat PTD ni..sure ramai yang nak tau :)

azrin said...

congratulations and celebrations. hehe.

Alhamdulillah. Happy 4 U =)

amrie said...

Congrats weh.. alamak camni aku kena cari baker lain ler...
Huhu.. selamat bergomen la eh.. Cpat2 cari cable bia dapat transfer johor... huhuhu

Sayang.Ibu said...

wah ahdikkk!!!!! congratssssss.. ahkak tompang happy... :D

wahidakhairy said...

congrats....jadi warga gomen yg terbaik tau...

Azryn said...

tahniah sekali lagi sis, dh jadi org gomen nmpaknya.

huhuhu...kena cari baker lain laa lepas nie kalu nak buat surprise utk encek suami laa nampak gayanya. sambung huhuhuhuhu lagi....

Hana said...

cik lin...
congrats...
gua mmg da agak lu mst dpt nye la..
but abit ragu2..
kenapa ade contract?
meaning?

miss mumun said...

wah PTD tu..
Tahniah kak Lina..
Whee.. Beshnyer akak da dapat keje..

How How nak tempah kek ngan akak lg nie? hehe.. kene blajo wat sendirik la gamaknyer.. kui3..

Dr.Senbe said...

pgwai tdbir n diplomatik bole mntk krje kt jpun x..haha
bole yah tumpang nnt =p

AJ Nismihan said...

tahniah la Cik Chelsea
kalau hang dah layak, mesti dapat punya :)

aku pun kira keputusan aku tuh dah jadi nasib aku
aku terima jer lah
huhu

http://mywritingaj.blogspot.com/2010/03/hari-ini-biar-gambar-yang-bercakap.html#comments

Liyana said...

Tahniah. Maybe kena buat blog baru... kalau tak nak colleagues + bos terbaca...hehe..! Bukan apa, leceh bila blog tempat luah perasaan ramai yg orang kenal (especially tempat kerja) yang baca.. just my suggestion.

CikChelsea said...

mrs.ecam,
tq tq...nt blh la jumpe ko keh3 =P


perfume rack,
vangga2...tq wokkk
kek ko tpaksa la odr dr org lain...tssskkk T___T


mamarempit,
yupppp...akan ku tunaikan nazar itu. bln 4 kot..hehe

CikChelsea said...

mommyct,
nt time DPA mmg kne lari setiap hari kak T_______T


mimie,
yesss mi, ingt that janji..so bila nk p mkn kt sna? dinner okehhh...no lunch2 ;p


emaduel,
thnx babe!
will make a special entry about this (bila dh kureng bz..huhu)

CikChelsea said...

azrin,
thank you so much azrin, thutang budi dgn tips2 yg kamu bg dulu tu ;)


amrie,
weehhh kne ada kabel ke?
klo bg alasan suami kt jhr takleh ke? kah3
(tgu surat yerr cik abg, klo lapor diri lmbt..insyaAllah aku buat utk majlis ko)


sayang.ibu,
mekaseehhhh ahkak! ;)

CikChelsea said...

wahidakhairy,
insyaAllah babe, akan buat yg tbaik dan menjadi warga gomen yg berintergriti ;p


azryn,
thank you sis!
ohhohohh..nmpk gayanya cmtu lerrr, kem slm kt en.azlan yerrr ;)


hana,
mekaseeeehh awak.
contract meaning bukan permenant la..vleeeeyyy? kah3
skrg PTD mmg sume kontrak. 2 thn, lps tu tgk la klo performance tip top laptop lip lap dpt la permenant kot huhu

CikChelsea said...

miss mumun,
arigato ahdik!!!
lps neh nk kasi akie surprise awk la kne bake sndr...lg afdhal kn? air tgn bakal isteri wakakakakaa ;p


dr.senbe,
tgu pangkat aku lg tinggi la, aku akan jd cable beso utk ko...kah3. jd ko sila baik2 dgn aku skrg, belikan aku Coach ke apa ke dr US (ehh rasuah ke apa neh? kah kah kahhhhhh)


aj nismihan,
bro, lu dh buat desicion ka? bc kt entry ko mcm ragu2 dan was2? uhuhhhh


liyana,
thnx sis...urrmm, maybe akan buat 1 private blog khas utk kwn2 rapat n family je ;) (sy tak sangka kwn2 from FB read my blog T____T)

reena said...

Tahniah!

Lepas ni SYMP :p

CikChelsea said...

thnx babe!

saya yang menurut perintah???

;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...