29 Apr 2010

Menyampah okeh

Internet slow + PC slow. Tambah pulak ICT deptartment dah block FB. Nak melayari internet (ceyyy gila klasik bahasa =p) pun dah tak menarik. BOSAN.

Nak update blog pon malas. Serius takda mood nak bercerita. Anda tentu dah bosan nak baca blog ini, bukan? T_____________T

Kat office sekarang nih memang jarang sangatlah boleh blok walking duduk diam. Boss asyik cari je sebab penolong dia saya sorang je buat masa nih, yang lagi sorang belum ada sebab arahan bertugas kat department nih berkuatkuasa pertengahan bulan depan. Jadi nak tak nak saya kena tanggung 2 kerja. Elaun menanggung kerja takdak pulak tu sob sob sob (sebab belum keluar memo pembahagian tugas kami secara rasmi, rugi seyh! Elaun menganggung kerja banyak wehhh =p kah kah).

Tapi, saya sukalah busy daripada tak busy. Tak busy sama dengan boring. Kalau busy rasa cepat je masa berlalu.

Petang nih kena pergi Putra.jaya lagi kena attend meeting, jadi wakil boss sebab dia cuti hari nih. Semalam pergi Putra.jaya attend perhimpunan bulanan. 'Seronok' jalan sana, jalan sini kah kah. Seronok la sangat! Kalau jenis yang tak suka bergerak, suka duduk kat office je memang tak enjoy la kalau kena pergi sana sini. Being me, GRAB je peluang belajar yang datang depan mata. Kalau tak mula belajar dari sekarang...bila lagi kannnn?

One thing, saya tak tahulah kenapa my P/O kata "Cik kan p.t.d, p.t.d kena tahu semua" . Bukan dia sorang, staff lain pun macam tu. Depa expect p.t.d nih tau semua benda. Siapa kata jadi p.t.d kerja senang? Meh haku hempok dengan file tebal!

Oklah saya kena naik tingkat 9, nak kena jumpa dengan p.t.d bahagian perolehan. Nak bincang pasal kontrak cleaner yang akan tamat hujung bulan depan. Kena settlekan cepat sebab boss baru je call tadi dah bagi kerja lain pulak, dia nak siap petang nih. Macam best kan jadi boss? Boleh perintah-perintah orang, macam boss sekarang. Kah kah.

P/S:
Isteri kepada Encik Ecam a.k.a Mrs. Ecam, aku memang naik train tiap-tiap hari kat situ, petang nih kalau kau terserempak dengan aku lagi..silalah tegur yerr. Ini arahan. Wakakakkkk.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...