16 Jul 2010

Berita pagi Jumaat

Salam sejahtera dan selamat pagi, berita pagi ini dimulakan dengan...
(haha verangans nak baca berita kah kau? Layak kah kau? Berita radio pun belum tentu layak kah kah)

Tercemar pagi Jumaat saya bila tahu ada orang kata saya nih kaki disco/clubbing, kaki minum, kaki jantan.

Astagfirullah hal azim...

FITNAH

Mengucap panjang saya dengar. Tapi biarlah orang nak kata apa. Saya anggap ini sebagai satu dugaan. Saya jadi lebih kuat dengan adanya orang macam nih. Kuat dan kebal.

Mungkin dia tak tahu 'Al fitnatul ash shadum minal kot' <-- eja rumi pasal malas nak google plus keyboard takde tulisan jawi.

Bagus jugak ada kejutan macam nih pagi-pagi, banyak sikit saya berzikir untuk menenangkan hati. Pahala lebih hari Jumaat.

10 comments:

reena said...

Sapa kah malaon yang pitenah tu? Tsskkk bawak2 la insap yeee.

I pernah gak kena dulu. Tapi dulu la. Masa zaman tak pakai tudung lagi. Haihh manusia2..

R.S.A.L. said...

hidup ibarat roda sis..
ada masa kita di atas..
ada masa kita di bawah..

org yang memfitnah sampai masa nanti, terimalah habuan dari yg Maha Pencipta..kita bukan selamanya berada di mana kita berada sekarang..

orang yang difitnah iaitu kamu..bersabarlah...Allah sentiasa berada bersama orang-orang yang sabar..Kebenaran pasti akan terserlah jua akhirnya nanti..

Be strong babe...~

i know u can do it..

because we are the chosen one...

remember that...

if not we wont be here, be as what we are now... =)

Moga segala dipermudahkan...Amin...

mrs.ecam said...

eh pesal lak die ckp ko camtu???dr cite dlm blog ke??? xdek pong rs ko g club...dr pesbuk ke?? dr gambo2 ko ke?? biarlah nokk yg pntg ko tau spe diri ko kn...nk cupcakes...heeeeeeee

Dr.Senbe said...

tu a ko mnggdiks lagi hahahhahahahahah

p/s: dulu layout ko fancy gle..apsal skrg mcm low-profile? mungkin sbb dh kne fitnah? haha

emaduel said...

uishh selambanye tuduh orang mcm tu.sabar je la.mulut orang memang macm tu

CikChelsea said...

reena,
oh puaka tuh i kena hadap 5 hari seminggu from 8 am to 5 pm (if u understand huhu)


RSAL,
sesungguhnya aku terharu membaca kata2 semangat mu itu, nak pelukkkkk

muehehehehe

CikChelsea said...

mrs.ecam,
org nk bwk mulut tak perlu bahan babe!

nak cupcake sila order...kah kah


dr.senbe,
biadap lu! lempang mau? haha
ohh tak pelah sekurang2nya komen ko buat aku gelak, nasib baik kau jauh kalau tak mmg rasa nak lepaskan kemarahan pd ko je..haha

CikChelsea said...

emaduel,
i'm gonna confront them babe! tak suka org ckp belakang. wish me luck! ;)

isz_3707 said...

haha nak gelak ngn statement tu bley? kot yer pun nak fitnah biarle kene ngan profile. Takyah layan la dik umat2 mental camni, makin layan makin menjadi. Dia penat kang senyap le tu.

CikChelsea said...

kak iszan,
mmg kalau boleh tak nak layan, tp kena hadap muka 'mereka' setiap hari. selagi tak tanya betul2 mmg tak puas hati.

nak tengok bila depan2 berani bercakap ke tak =D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...