31 Aug 2010

Hasil air tangan si dia bakal suami mithali

Semalam...

YB: Babe,ajar gua macam mana nak masak nasi ayam, boleh?

CC: Nak buat apa?

YB: Gua nak masak untuk bukak puasa esok

CC: Ohh...ok. Nanti gua SMS list bahan-bahan

YB: Ehh chop! Lu tau macam mana nak buat karipap sardin tak?

CC: Lu nih 1-1 la. Buat nasi ayam dulu (nak cakap tak reti hilang macho beb, jadi gua corner sikit muahahah)


Apa dia ingat haku nih CHEF WAN kahhh???


Hari ini...

:: Inilah hasil air tangan si dia *ecehhhh ::

Semoga beliau rajin sampailah ke jaman kahwin nanti. Aminnnn... :p

Sudah selamat iftar tadi bakal suami mithali itu YB masak nasi ayam untuk family dia.

Komen tukang masak: Semua ok except sambal ada sikit kureng.

Saya bagi resepi tip top okeh, kalau tak menjadi bukan salah 'tok guru'. Adat lah ada yang sedikit tak kena. Kata first timer ;)


Tadi...

YB: Nanti lu ajar gua masak nasi tomato pulak ye?

CC: Ok, boleh (kena cari resepi nihhhhhh!)

6 comments:

aNiS tHe BumbleBee said...

wawawa! best2!dapat bakal yg suka masak2 ni.bahagia idop tawww..hehe..

wahida said...

uik...syok habis kalu hubby to be ko pandai masak...at least tlg2 kat dapor pun jadi la...

aS_c0mei said...

i pon baru last 2 weeks blaja buat nasi ayam.nasi tomato blaja buat last 3 weeks.hahahha...so,i bleh geng ngan YB u laaa.

skrang baru nak blaja2.dulu beli aje...kuikui...

cc said...

anis,
AMIN
eheheheh

cc said...

wahida,
dia mmg tak kekok kt dapur. selalu masak sardin sndr klo xde lauk nk mkn..hehe. bgs kn? practice makes perfect ;p

cc said...

boleh geng, boleh geng. geng masak2 hahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...