24 Aug 2010

Percubaan, try...test

*Update*
Kejilah gambar tak keluar!

Terpaksa guna cara manual :')

Percubaan berblogging menggunakan mainan baru. Kalau tak jadi siaplah benda nih guwe kerjainnn (wag gituh salahkan objek padahal diri sendiri yang bangang..ngahahah)

Lauk bukak puasa semalam...

Ketam goreng ada rasa rempah-rempah sikit

Sotong sweet sour

Sambal tempe + ikan bilis

Kerabu ulam. Sedap gilos kerabu nih. Pedasss..nom nom
(siap telan saliva nih time menaip kah kah)

Malam nih makan special sebab birthday anak buah. Abangku selaku Iron Chef di rumah masak apalah agaknya? Hehe...

Sent from my iPhone

6 comments:

Ita Shadila said...

tempe~ besnyer.. patut kawen dgn org jawa.. i heart tempe!!! thihihi

camner nak wat bende slash tu ar? <s apa ntah? dulu penah tau skang dah lupa

cc said...

sy mkn tempe yg digoreng2 sajork, yg direbus atau selain digoreng mmg tak lalu, org jawa yg tak berapa nak tekak jawa :p

utk buat strike tuh buat coding nih < S > "your word(s)" < / S >
sila rapatkan coding itew :D

reena said...

Orang Johor dengan tempe memang tidak dapat dipisahkannnnnn. Hehe.

Alaaaa nak ketam & sotong tuuu!

cc said...

johor yg jawa :p
kalau bukan jawa kurang mkn tempe (kot?) hehe

ms bbuka nih i mkn sket gila. i try mkn that ketam n ended up rs nk tmuntah. degil pdhal mmg dh tau tak blh mkn ketam huhuh

azrinna said...

cc,
Akak ada baca 1 buku, if nk kurus n awet muda mknlah tempe selalu.

cc said...

ohh ye ke blh kurus? wah tetiba teruja. selama nih tau tempe elok utk kulit je hehe. mcm nih nak rajin mkn tempe la :p

thnx for the info akak!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...