2 Aug 2010

Yes! Tiada lagi

Mak sooka!!!
Wah memulakan entry dengan ayat propah.
*tetiba teringat kat Crispy Popiah yang lazat sehingga menjilat jari

Saya try google nama sendiri di google dot com tadi.
Bila taip nama penuh dia keluar blog address yang lama.
Bila taip cyber nickname pun dia direct ke link lama jugak.
Tiada tanda-tanda google akan link ke sini.
Yahuuuu dot com (ehh terpinjam ayat Cik Mar ;p)

Tak sia-sia haku mengerah keringat (ceh! iyalah sangat) pagi tadi.
Mengumpul kudrat menukar blog's URL kepada yang baru nih.
Sayang sebenarnya link lama tu, tapi takpelah pengorbanan -__-

Pengorbanan hotak hengkau
*panggg sekali

Hehehehehehee...

Jadi minta jasa baik para pembaca yang saya sayangi (ceh ceh), tolong jangan tulis nama betul saya di ruangan komen, sama ada secara sengaja ataupun tidak, okay?
Kalau ada, saya terpaksa delete.
Adehhh, malas ah nanti budak-budak kat office tu jumpa balik blog saya.
Penat je usaha gigih saya 'melarikan' diri dengan mencipta link belog yang baru.
Tolong kasihan sama saya ya ibuk-ibuk (dan bapak-bapak jika ada)

Tapi la nih kalau taip nama penuh saya kat google, keluar jawatan dan tempat kerjalah pulak.
First page pulak tu. Dangggg!


Dah dah tak payah google!
T____T

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...