23 Sep 2010

Entry keji

Saya adalah mengantuk tahap tak boleh blah. Kepala hotak adalah ting tong dan suara di dalam kepala asyik la dok cakap "nak tidur, nak tidur, nak tiduuuuurrr" berulang-ulang kali. Macam CD rosak ulang benda yang sama. Ulang-ulang sampai naik penat dah otak nih.

Ngantuk sebab tak cukup tidur!!!

Uwarghhhhh...

Waktu tidur mesti pukul 10 atau 11. Kalau terlebih daripada pukul 12 confirm jadi macam nih. Malam tadi apatah lagi, pukul 1 lebih baru dapat lelapkan mata. Nescafe panas semug pun tak boleh jadi penawar. Penawar hanya satu, TIDUR.

Terasa seperti budak sekolah rendah pulak kena tidur awal T___T


Sekian entry keji. Kah kahhhhh.

7 comments:

Puteri Ogy said...

cis!! gua terkena pulak ini pagi..

isz_3707 said...

ni bukan keji, ni sewel, pehe? :P

yaNa MaLeK said...

muahahhahaa igt ape td yang kejiiiii sangat tu...i pon ngantuk gilos ni..rase cm nak jogging je..tp kang penat pulak ;p

Aida Narina said...

haha! memang keji lah. I'm on leave today, tapi pukul 6.30 dah bangun. Keji tak? Bila ada peluang tidur tak nak pulak tidur hehe :p

misSkiva said...

ngantok gak!..huhu

cc said...

puteri ogy,
kah kahhhh
idea anda la nih ;p


isz_3707,
haha
fedulikssss


yana,
amboi laju je mentang2 tgk tajuk keji =P

cc said...

aida,
hahahahaa
tido jgn tak tido!


misskiva,
jom tidoooo..zzzz =P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...