19 Oct 2010

Mood malam ini...

Dah okeee :D

Current mood: Very calm (sesuai untuk memancing. Ehh?)

Tadi lepas mandi, kepala rasa ringan dengan sendirinya. Serius.
Saya (tengok dah normal, dah kembali kepada saya kih kihhh...) rasa syaiton-syaiton yang telah bermaharajalela dalam hati dah bertempiaran lari.
Berjaya menepis hasutan syaiton dari dalam hati. Alhamdulillah :)

Saya ambil my own sweet time di bawah pancuran air hangat, sambil mandi sambil fikir.


Saya katakan pada hati...
Semua yang berlaku ini kehendak Dia.

Siapalah saya untuk tidak redha dengan sesuatu yang telah Dia rancangkan?


(mode insaf dan kembali ke pangkal jalan)

Jadi saya cakap pada diri sendiri...
Benda yang dah lepas tak usah dikenang.
Allah has better plan for His hamba. For me, for my family.

Sesungguhnya Dia Yang Maha Mengetahui.


Saya kata lagi pada hati...

Semoga di sebalik semua kepincangan (pincang di mata saya), tersembunyi hikmah yang sangat besar buat kami.


Allah Maha Mengetahui


Allah Maha Adil

Allah Maha Pengasih lagi Maha Penyayang.


Semoga tetaplah hati ini menerima ketentuan dariMu, Ya Rabbul Alamin...


...nadi hidup saya


(Merasalah korang pose-pose insaf di malam hari kan? Hahaha)

3 comments:

reena said...

Awww. insaf gue. Untung Jah Mon ada anak cam u. Sejuk perut ibu ngandung 14 kali.

c'sya said...

r u ok now? jom p bercuti... g langkawi deepavali ;p

c'sya said...

u...sori! i br bc blog u... br i th citer sbnar... tp i th u kn 'superbgirl'... i hope u ok... jgn wisau Allah tu Maha Adil...DIA lg Maha Mengetahui hamba2nye... Hanye DIA sj yg layak jd hakim di dunia ni...;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...