13 Dec 2010

Aku terima lamarannya...

Kera.ja.an Ma.lay.sia tunaiiii...

Hari ini dalam sejarah.
Status bertukar daripada kon.trak kepada te.tap.
Syukur Alhamdulillah :')


Penantian suatu penyiksaan haha.

(Aku duduk kat besi kerusi sebab Tajah sebelah ni ngelat amik space kerusi aku. Saket vontots haku ko tau tak?)


Aku pun tak nampak tulisan kat skrin tu. Rabun tapi tak mahu pakai speck, dasar tak sedar diri bukan?

Lepas satu lamaran. Tunggu lamaran lain pulak lepas ni. Kah kah kah

Location:Jalan P 4a,Putrajaya,Malaysia

9 comments:

aZr|n said...

tahniah uols!

Cik Puan Bunga said...

Tahniahhhhh! Dah dah cepat belanja akak shawls pelangi satu!

reena said...

TAHNIAH bebbbbbbb!

reena said...

Ehem. Ayat last tu hint utk YB kan? YB, sila take note!

ayydan said...

mamat sebelah aku tu membuat aku tersepit antara kau dan dia...waakakakaka~

dots said...

Weh ko xkne trnsfe ke?ptrajaya ke..

Sayang.Ibu said...

congrats dik... :)

lailasani said...

wahh.. tahniah.. tahniah....

cc said...

Thank you all for the wishes :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...