9 Dec 2010

Dua dekad dan setengah



Aku nak memperbaiki diri dari segala aspek. Sedar diri ini masih jahil dan khilaf dalam sesetengah perkara.

Bagi aku, hidup ni umpama sebuah proses pembelajaran. Harapnya masih ada ruang untuk aku belajar dan perjalanan aku sepanjang proses pembelajaran ni dipermudahkan oleh Dia, Pencipta Yang Maha Esa.

Amin...

Tahun 2010 tahun yang amat bermakna bagi diri aku. Rezeki aku melimpah ruah pemberian dari Dia Yang Maha Pemurah.

Beberapa resolusi yang aku rancangkan pada 2009 berjaya aku capai. Alhamdulillah. Kalau korang ingat, tahun lepas aku kata aku dapat hadiah terbaik iaitu lulus interview and dapat kerja.

Tahun ni? Aku dapat hadiah berlipat kali ganda lagi baik berbanding tahun lepas. Rezeki Dia nak beri, kita mana tahu kan? Mulai minggu depan aku bukan lagi pekerja kontrak. Sila buang status (K) pada hujung jawatan yang aku sandang sekarang, ya? Kah kah kah.

Terima kasih bonda kerana menggadai nyawa melahirkan aku 25 tahun yang lalu.
Sampai mati pun tak terbalas jasamu itu.

Selamat Ulang Tahun wahai diri!




Location:Jalan Dutamas 2,Kuala Lumpur,Malaysia

8 comments:

reena said...

Happy birthday, babeeee! BR jommm! :p

yaNa MaLeK said...

Happy Birthday dear!!!

aZr|n said...

happy bday cik!

cts said...

happy birthday..25..anda sgt muda berbanding sy:)

Aida Narina said...

happy happy birthday! ho ho ho :D have a good one dear! :)

Sayang.Ibu said...

happy birthday yang... semoga terus menerus dilimpahi kebahagiaan... aminnnn

aS_c0mei said...

happy birthday to youuuuuu!!(jerit kuat ni,dr qatar ke malaysia!)

wawan said...

Happy birthday Cik C!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...