1 Dec 2010

Sekiranya saya success...

...untuk mencapai berat badan yang saya inginkan dalam masa beberapa bulan ini, saya akan hadiahkan diri sendiri dengan;

Ini
ZARA TRF Trench Coat
in brown

Suka jacket nih because of it's color and nampak lebih kasual berbanding jacket kat bawah. Part yang kurang suka, sebab banyak butang :p

ataupun

ini
ZARA TRF Synthetic Leather Jacket with Belt
in black

Suka yang nih pulak sebab ia kelihatan sangat smart! Love the neck and belt detailing. Yang nih nampak lebih 'rock' berbanding jacket yang atas tu.


I'm currently bersaiz UK 12 (or kadang-kadang UK 10 - depends pada design baju). Ya saya tahu saya LARGE T___T. Saya sedar diri tsskkk T___T. I'm not gonna buy new clothes until I managed to slim down a bit. So if you happened seeing me wearing the same outfits several times, you know why =P

Target saya adalah untuk shrink kepada size UK 8. Saya tak pasti boleh atau tidak sebab bahu saya bidang dan besar. Tapi tak apa, sasaran utama ialah untuk membuang beberapa kilo yang keji lagi degil pada badan ini. Muahahaha.

Jaket mana yang lebih lawa dan berbaloi untuk dirembat? Ngeh ngeh ngeh. First one or the second one? Takkan nak beli 2-2, gilooo! Malaysia panas =P

10 comments:

~ As ~ said...

hitam hitam (ada jg 1 tp bkn ZARA la)... pakai merempit, vogue gila siot.

aZr|n said...

itam la uols :)

reena said...

I vote yg hitam!

ayydan said...

choc lounge yukkkk ptg ni??

*larikkkkkkkkkkkkkk

Aida Narina said...

my vote for you the brown colour coat with the design of the black jacket..:D (ada alasan beli dua2) :D

swit@kon said...

camel!!!!! i suka camel tu!!!

hitam kalau nak nampak lagi kecik.
oh cik chelsea. u are far from besar ok!

yaNa MaLeK said...

hitam hitam itu menawan...cun sehhh!! heheh

Sayang.Ibu said...

eh akak tengok coklat lawo laa dik, itam tu lawo gak tp tang belt x kenan sgt.. apapun gud luck adik..semoga misimu berjaya

TopsyTurvyMum said...

brown..brown..brown!!

:D

cc said...

vote:
black jacket - 4
brown jacket - 3

undi 2-2 tak dikira :p
nampaknya black jacket memang tipis..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...