11 Jan 2011

Artis Malaysia dah melampau...

...bodohnya (sambung ayat kat tajuk).

Tapi tak semualah. Certain. Yang bodoh paling latest Fasha Sendat. Serius apa hal ko mintak maaf sebab pakai bikini? Menyesal sebab berbikini di Bali. Like seriously, no kidding?

Segmen speku:

Agak-agak apa pasal FS mintak maaf ya?
  1. Sebab berpakaian seksi?
  2. Sebab nak amik hati orang ramai? (konon menyesal)


Saya rasa yg no.2 tu yang paling berkemungkinan besar. No.1 tu tak mungkin la sebab kalau dia mintak maaf sebab berpakaian seksi, jenuh la dia nak mintak maaf kan? Ingat gambar seksa FS di party Halloween beberapa bulan lepas? (baju seksi ala penari gipsi tu). Takda pulak dia mintak maaf kan?

Adakah sebab gambar bakai bikini kat Bali dah masuk paper, maka menggeletat (kelam-kabut) mintak maaf sebab satu Malaysia dah baca paper and tengok gambar dia tu.

Sebelum ni dia sendiri kata (bila wartawan tanya pasal imej seksi dia) "Saya tak hipokrit. Saya memang berpakaian macam ni. Saya tak macam sesetengah artis perempuan yang depan peminat pakai sopan, tapi belakang pakai seksi."

Jadi untuk apa mintak maaf wahai Sendat? Baru sekarang nak jadi plastik?


P/S: Nampak bodoh je bila buat macam ni

P/S/S: Depa ingat 'kita' ni bodoh macam depa ka?

6 comments:

LadySiti said...

biar betul...bikini??
makin sendat lah si Fasha tuh!

~ As ~ said...

lepas masuk newspaper, dia ada tweet lg gmbar berbikini dia tu tau...

mamaDhea said...

ish ish.. mmg terlampau si FS skang ni ek.. dolu2 elok je, muka pon innocent gitu.. skang dah terserlah keplastikkannyer..

aNiS tHe BumbleBee said...

plastik!! jadi besen bancuh tepung buat cekodok lagi bagus!!

Saira Azura said...

wow..bikini...seksi..sangat menggiurkan..wow..


ayat seorang lelaki bernafsu..huhu

Zety Zin said...

maleh nak percaya kata-kata maaf dia tu. cit podah sama FS! :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...